Enkele bericht bekijken
Oud 18 October 2006, 19:25   #35
Babydress
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi
Ik vind dat altijd zo vervelend als mensen zich daar onterecht druk om maken. In dit geval klinkt het ook niet alsof het erg was of met opzet.
Ik ben zelf ook schoonspring/turn coach. Je moet kinderen gewoon goed begeleiden en dus ook op allerlei plaatsen vastpakken als dat nodig is. Nou ben ik geen man, dus krijg ik daar waarschijnlijk minder snel klachten over, maar eigenlijk is dat belachelijk. Een mannelijke gymleraar probeert ook gewoon zijn werk goed te doen en bedoelt dat 9 van de 10x echt niet sexueel ofzo.
Mijn eigen trainers zijn ook altijd mannelijk geweest en als zij me vastgrijpen omdat ik anders mogelijk mijn nek breek () ben ik ze dankbaar ipv dat ik ga zeuren dat ze per ongeluk mijn kont of whatever aanraakten.
Ik zelf had het nooit gemerkt, het is mij ook maar verteld door mijn vriendin wiens moeder naar de directrice is gegaan
Ik heb het wel een keer gezien, ofzo maar die gedachte had ik er niet meteen bij.

@saduf; heb je het verhaal wel goed gelezen? als je dat deed kon je zien dat het niet over mij ging, maar over andere kinderen. dus ik maak me nergens druk om, hoor
  Met citaat antwoorden