Mijn verhaal zit zo;
Helemaal aan het begin van het schooljaar had ik een paar nieuwe vrienden gemaakt waaronder; Jelmer.
Jelmer heeft bij mij op school gezeten, maar toen mijn school ging verhuizen, ging hij van school af.
Jelmer en ik waren het er allebei over eens dat we elkaar nu al heel lang van vroeger kennen;
Nu komt het probleem:
Jelmer was verliefd op een meisje, Nadine en ik mag dat meisje niet. Ik heb ook wel gezegd binnen mijn vriendenkring dat ik haar arrogant vind over komen.
Een tijdje daarna begon ik Jelmer leuk te vinden en Nadine hoorde dat + het feit dat ik haar geen leuke meid vond.
Ze probeerde me in alle kleinste dingen jaloers te maken, omdat Jelmer mij duidelijk had gemaakt dat hij mij niet zo leuk vond.
Nadine genoot hier kennelijk van en haar vriendinnen net zo.
Nu is het onlangs 2 weken geleden, maar Nadine kan niet ophouden om mij te irriteren. Ze blijft doorgaan met roddelen over mij en mij met vol afschuw aankijken.
Haar vriendinnen kijken me ook met de nek aan, terwijl ik met twee daarvan vriendinnen ben.
Nadine heeft 1 echte meeloopster; Sanne
en zij kan haar ogen geen minuut van me afhouden.
Ik zit hier zo mee in de knoop, Ik zou het zelf willen oplossen door op Nadine & Sanne af te stappen of met Jelmer te praten.
Maar Jelmer is van school af, en hij heeft me geblockeerd op msn, dus dat heeft ook geen nut. Bovendien brieft Jelmer alles verkeerd door aan Nadine.
Ik zit te twijfelen, ik dúrf wel op hun aftestappen maar ik dóe het niet. Ik weet niet hoe, elke pauze stel ik mezelf voor om het nu eindelijk duidelijk te maken dat het me irriteert.
Maar ik haak steeds weer af.
Ook had ik in mijn gedachten om naar mijn mentor te gaan, maar dan kom ik al met het 2e probleem aan bij haar en ik wil geen probleem kind worden.
Iemand tips?