Onderwerp: Een pesthekel
Enkele bericht bekijken
Oud 19 October 2006, 19:06   #5
DarkThoughts
Guest

Standaard

Aan dat soort meiden heb ik dus ook een stronthekel aan. Ik kan goed met mensen omgaan, zij ook met mij maar zodra er 1 iemand is die heel de groep " overneemt " waardoor ze dom tegen me gaan doen en gaan meelopen met die ander ' omdat ze populairder is ' dan heb ik het gezien.

Zulke meiden moet je eigenlijk geen aandacht aan besteden. Die 2 die nu met die Nadine meelopen zijn ongelooflijk stom dat ze dat doen. Zo ben ik ook vriendinnen kwijtgeraakt, heb ik anderhalf jaar niet mee gesproken en daarna zochten ze weer wat contact en nu spreek ik ze af en toe. Ze hebben d'r spijt van en vind ik leuk om te horen.

Dat ze je vuil aankijken zou ik echt negeren. Ik heb er ook vaak mee te maken { meiden uit mijn klas, andere klassen omdat ik volgens hun een smerige besmettelijke gothic ben } en daar heb ik zo'n schijt aan weetje. Als je laat merken dat je 't kut vind gaan ze er alleen maar mee door en dat werkt ook niet.

Moeilijk, maar negeren is echt het best. En dat die Nadine over je roddelt ; nou en? Bij mij lullen ze ook dat ik satan aanbidt e.d
  Met citaat antwoorden