Enkele bericht bekijken
Oud 22 October 2006, 10:43   #74
little girl
Guest

Lightbulb geesten kom op.

ik geloof niet in geesten.

Maar wat als ze er wel zijn. dan zijn ze toch zoiezo altijd om ons heen? Glaasje draaien en daarmee je toekomst voorspellen en kwade geesten oproepen is ook zoiets. Wrom zouden geesten en dan vooral kwade geesten reageere op een glas
dat over een bord heen en weer schuift. Als elke geest dat zou doen. hadden ze het de hele tijd druk want de halve wereld heeft het gedaan of gaat het nog doen in zijn leven en iedereen kan het. het zou mij in elk geval niks kunnen schelen als geest. Het is zo onbijzonder.
Je toekomst voorspellen. je toekomst staat niet vast die maak je zelf. door van minuut tot minuut te leven en je bepaalt je toekomst door je eigen gemaakte keuzes.

Citaat:
Ik heb ooit een verhaal gehoord over iemand die het gedaan heeft, ik weet niet of het waar is hoor.. maar hiier komt ie;

Een man ging een avond met zoon bord ( ik weet niet hoe het heet maar er staan nummers ja/nee en letters op) en tOen had hij gevraagd wanneer hij dood ging..
het bord zei dat dat vannacht was..
dus die man ging naar bed toe..
en 's nachts werd hij wakker..
hij moest naar de wc..
toen hij terug kwam..
lag er een loodzware kast op zijn bed die hij nog nooit gezien had
stel dat het waar is.
het bord voorspelde dat hij zou sterven. dat deed hij niet. door zijn keuze om naar de wc te gaan. Hij heeft zijn levensloop dus zelf bepaalt en het bord had ongelijk.

het enige waardoor glaasje draaien werkt is je eigen angst en andere mensen die dara op inspelen.
Sommige processen zijn ook gewoon wetenschappenlijk te verklaren de wereld zit vol met grapjes.
  Met citaat antwoorden