nou mensen, (ja ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen omdat jullie jongens en meiden zijn jong en oud!!)..
Maar ik ben zo opglucht dat ik hiermee met jullie kan praten en het lucht me op alleen heb ik me zoon daar nog niet mee geholpen!!
Maar goed ik weet dat hij wel "wat "vrienden heet maar zijn heel klein !
Misschien dat het en ik vind dit heel moeilijk en word weer een lang verhaal!!

hoop dat jullie het begrijpen!
Hij was 8 en is met zn gezicht door een raam gevallen en heeft dus een litteken van de helft van zn wang naar iets boven zn oog! hij heeft het daarna heel moeilijk gehad om zelfvertrouwen te hebben ! Onthou me goed ik weet niet of het daaraan ligt maar ik zoek ook naar een antwoord!
Hij steunt daarbij heel veel op mij en ik zal er ook altijd voor hem zijn,maar ik kan niet alles voor hem!
Ben toen de tijd dat het net gebeurd was de klas in gestormd omdat ze hem daarmee pakte om te zeggen ;landkaart,littekenhoofd enz... omdat hij zich terug duwde en ik hem wilde te beschermen!
Maar hij is altijd dus heel schaars wat vrienden betrefd alleen degene die hem goed kennen..
Maar zelfverdedigingssporten heb ik geprobeerd maar hij kan het niet dus ben hopeloos!!
Ik gun hem zoveel geluk en op school doet hij (nu nog) goed zijn best omdat ik het idee heb dat hij zich daarop stort omdat hij verder niks heeft!
Maar er is zoveel meer en wil dat hij veel schik en pret heeft in zijn leven en natuurlijk wel zijn best doet!
Weet het echt niet meer...
Maar ben wel blij met jullie en daar heb ik wel veel steun aan en wou dat hij dat ook had !
Hij kan altijd bij mij terecht,maar wil mij ook zijn verdriet weer besparen

voor jullie