Enkele bericht bekijken
Oud 15 November 2006, 17:53   #64
Bon
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Red_Scorpion Bekijk Bericht

Vrouwen hebben vaker een voorkeur voor linkse partijen, en mannen voor rechts. Jij bent gewoon verwijft, en van Saduf wisten we dat al.

Ik zou trouwens niet eens weten hoe ik op die linkse partijen uit moet komen via deze stemwijzer?

Zeker tegen uitzetten van Antillianen, tegen groei schiphol, tegen nieuwe snelwegen, tegen afschaffing dubbel paspoort, tegen zeggen wat je wil ook al is dat discriminerend zijn?

En moet het zeker ook oneens zijn met dat er geen nieuwe moskeeen bij mogen komen, terrorisme bestrijding gaat voor privacy gaat, 14 jarige identificatieplicht moeten hebben?

Kinderbijslag uiteraard omhoog voor jou, net als meer betalen voor zorgverzekering als je veel verdient, Turkije lekker bij de EU, en ouderen met een pensioen van meer dan 15.000 lekker meebetalen?

Noujah, ik krijg meestal pvda en partij voor de dieren(bij die kompaswijzer ofzo?)...
Maar ik ben voor uitzetting van antillianen, voor de groei van schiphol, voor nieuwe snelwegen, voor enkel paspoort voor zeggen wat je wil. Moskeeen mogen er van mij ook niet nieuw bijkomen, privacy vind ik belangrijker dan terrorisme en ik ben tegen de identificatieplicht.

Kinderbijslag vind ik dan weer wel omhoog, en ook het meer betalen als je meer verdient, Turkije liever niet bij de EU en die ouderen met dat pensioen mogen ook meebetalen jah.
Bij de een zit je bij de PVDA, dan kom ik weer uit bij de Christen Unie. Het zijn ook allemaal een beetje vage vraagstellingen hoor... Ik vertrouw er niet zo op

Het beste kun je, als j het echt niet weet, gewoon bij de stellingen die jij belangrijk vindt, kijken welke partij daarbij aansluit en dan een keuze maken
  Met citaat antwoorden