Panem et circensis
staff
Ik wil volledige democratisering doorvoeren op dit forum, dat zal voor de stafleden betekenen dat ze onmiddellijk uit hun functie worden gezet en dat er nieuwe verkiezingen komen waarbij alleen leden mogen meestemmen met meer dan 100 posts. Waarbij de stem van vrouwen maar voor 50% meetelt want die steunen elkaar toch alleen maar. (ter voorkoming dat types als amf en ambypur de staff met hun onkunde zullen verlammen) Ik (PFP) zal na het winnen van deze verkiezingen onmiddellijk worden geïnstalleerd als beheerder en zal er op toezien dat het democratiseringsproces goed blijft verlopen
Smileys

die kan je krijgen stevie
Meidenforum
Afschaffen en informatie en achterklap weer publiekelijk bekendmaken zoals tijdens de hack. Waarom? omdat ik er van overtuigd ben dat het meidenforum in tegenstelling tot het mannenforum schadelijk is voor het hoofdforum en omdat ik het haat.
Straffen
Het ow systeem wordt afgeschaft voor leden met meer dan 14.500 posts. Verder zullen bij mijn aanstelling een aantal leden een permanente ban krijgen. Dit zullen zijn: Bartje850, Elvenkindje, saartje, ambypur en biffyclyro. Wegens het (in)direct beledigen of herhaaldelijk tegenspreken van PFP. (onder voorbehoud)
Beledigen
Is toegestaan
Discussies
Mensen met een rechtse mening hebben
altijd gelijk. Er zal ook een speciaal subforum komen voor conservatieven, rechts-liberalen en rechtse populisten.
Waarom op panem et circensis stemmen?
Heb je ook zo'n hekel aan "

"posts. Of aan huppelkutjes/lulletjes die van het forum een natte krant hebben gemaakt of wil je gewoon andere forumleden dwarszitten die uren hebben besteed aan een "verkiezingsprogramma"? Dan weet je wat je moet stemmen!