Citaat:
Origineel gepost door Babydress
Ja man, als er een volgend spel komt ga jij lekker spelleider wezen joh. Dan houd je het ook allemaal niet bij en helemaal niet als je dan ook nog een proefwerk of SO heb de volgende dag dan heb IK in ieder geval geen zin meer om nog een verhaaltje te verzinnen voor het Wolvenspel hoor.
Over die regels, daar mocht inderdaad ook wel beter over overlegd worden. Maar wtf heeft het nou voor'n zin om mij nou aan te vallen? Jezus
|
Als je er zelf niet van houdt om aangevallen te worden, val dan ook andere mensen niet aan. Je wist van tevoren dat je die proefwerken en SO's zou hebben, als je niet genoeg tijd of zin hebt om zo'n verhaaltje te typen en de 'score' bij te houden had je niet moeten aanbieden om Spelleider te worden. Ik ben het eens met de rest dat de Spelleider objectief moet zijn, want de Spelleider weet van iedereen de functie dus is het niet leuk als hij of zij hints gaat geven.
Ik stel voor dat we nu gewoon weer op een normale manier verder gaan met het spel, dus geen offtopic reacties meer richting de Spelleider of iemand anders, maar alleen nog reacties die met het spel te maken hebben.