Onderwerp: Uitspraken Pastors
Enkele bericht bekijken
Oud 22 November 2006, 16:18   #1
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Ik stem trouwens VVD

-omdat ze het integratiebeleid van Verdonk willen voortzetten en geen generaal pardon.
-Ze uiteindelijk het beste programma hebben voor economische groei en veiligheid
-Het de enige rechtse partij is die uitzicht heeft op regeringsdeelname en het CDA rechts kan houden, ik zie nog wel een verrassing morgen.

Verder gun ik EenNL en Geert Wilders veel zetels, maar dan ten koste van Links. Ik denk dat vooral Geert wel een grote kans maakt op een 8 tal zetels.
Maar Fortuyn wilde toch niet voor niets ook een generaal pardon? Is dat niet juist een goed middel om met een schone lei nu eens werkelijk een consequent immigratiebeleid te gaan voeren? Dan mag een en ander van mij best wat strenger, maar dan wel rechtvaardig en niet ten koste van mensen die al jaren van het kastje naar de muur gestuurd zijn.

Overigens word ik in het geheel niet vrolijk van de ideeen van de SP en GL aangaande buitenlandse politiek, dat is ook een reden dat ik er niet voor gekozen heb op die partijen te stemmen.

Of echter alleen de VVD kansen bied op economische groei is de vraag. Er leiden meerdere wegen naar Rome en het rechtse, sterk op de markt georienteerde denken kan ook doorslaan. Een extreem voordelig belasting- en investeringsklimaat kan bijvoorbeeld ook nadelig zijn, gezien bijvoorbeeld de vestiging van brievenbus-ondernemeningen in Nederland. Die zorgen nou niet echt voor werkgelegenheid, verbetering van de concurrentiepositie en overheidsinkomsten...

EenNL en Wilders gun ik geen zier: ze roepen me veel te veel en bieden me te weinig concrete maatregelen/oplossingen. De probleemwijken worden er echt niet leefbaarder op door grote groepen allochtonen te vervreemden en maar te blijven polariseren. Een algehele immigratiestop voor mensen van buiten de EU is ook en hogere straffen zijn ook van zulke ongenuanceerde en ongefundeerde kreten waar ik niets mee kan. Ik bespeur in al hun belachelijke pamfletten maar weinig argumenten.
  Met citaat antwoorden