Enkele bericht bekijken
Oud 30 November 2006, 21:51   #7
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali Bekijk Bericht
Zolang ik hier al lid ben, zit jij (en nog enkele anderen) te zeuren over de staff, PFP.
Weet jij eigenlijk wel wat je wilt?

Elke "staffgeneratie" voert een eigen beleid en soms is dat wat onduidelijker of slechter dan dat van de vorige.
Misschien is het beter om tips te geven of te zeggen wat je goed vindt aan hen of beter vond aan de vorige staff in plaats van hen constant af te breken. Want dat is niet moeilijk.

En je kan gewoon niet verwachten dat deze staff perfect is. Er zijn drie fb's die met moeite 'kennis' hebben van dit forum. Ze leren het forum ontdekken en moeten ondertussen ook nog eens van stafflidje spelen. Ik wist na meer dan een jaar zelfs nog niet hoe alles juist in zijn werken ging. Dan mag je van hen niet verwachten dat zij al meteen een perfect stafflid zijn.
Mensen die met met moeite 'kennis' hebben van dit forum zouden niet meteen fb moeten worden.
Dat stafflidje spelen vind ik een goede term want echt concrete dingen/afspraken/nieuw beleid komt er maar niet van?
Ik heb echt geen hoge verwachtingen van ze, en verwacht echt niet dat ze een perfect stafflid zijn. Wie is dat eigenlijk wel ?

Ik ben het met tyskie eens dat de fb's meer initiatieven moeten aandragen. Dit hoeft echt niet groots te zijn, maar af en toe een nieuw topic om de boel wat levendiger te houden kan nooit kwaad.
  Met citaat antwoorden