Ik snap nooit zo goed dat mensen lopen te zeuren over beleid. Wat versta je onder beleid eigenlijk? Regelgeving? Het nieuwe beleid op het gebied van OW's is die van de strafpunten - blijkbaar. Daar mag nog wel even een topic met uitleg op feedback over geopend worden omdat volgens mij niet iedereen die mededelingen leest. Verder zijn alle regels toch duidelijk? Op welk gebied missen jullie nog meer beleid dan? Er zijn er al lang geen Forza-types meer geweest die alle mazen opzoeken en overal misbruik van maken. Het is hier wel zo rustig dat je geen uitgebreid beleid nodig hebt op het gebied van slotjes plaatsen, topics verplaatsen etcetera.
En ook al vind ik het levendig genoeg hier (anders ga ik wel naar s.com) vind ik de grootste taak van staff op dit moment evengoed dat ze ervoor moeten zorgen dat het leuk blijft. Een Feestdagen forum had er al lang kunnen zijn, een ingezakt forum als NA&A had al eerder opgemerkt moeten worden. Een aantal duwtjes in de goede richting is genoeg om de leden de rest van het werk te laten doen.
Bovendien - over de jonge staffleden - daar ben ik altijd al voorstander van geweest. De meeste oudere veteranen verliezen al snel hun motivatie en omdat ze niet beter weten hebben ze ook niet de behoefte om het hier leuker te maken. Op een gegeven moment moet je toch je staffleden uit een andere bron halen dan de oude garde (want die is ook uitgeput onderhand

). En dit is nu de eerste keer dat dat gedaan wordt wat uiteraard voor een heleboel mensen voer is om meer te gaan zeiken, maar ondertussen zijn het wel die jonge leden die hun vrienden hier naartoe halen.