Enkele bericht bekijken
Oud 6 December 2006, 12:51   #247
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Dat kan ik ook hoor
Maar goed, daarom reageer ik dus niet graag met verdachten lijstjes.

Citaat:
Origineel gepost door Saarah Bekijk Bericht
Het is toch net de bedoeling om een gelijkspel te voorkomen?

Ik heb nog niet gestemd dus misschien kan ik beter op frox stemmen, want ik vind deze reactie ook nogal raar. Maar ik ga nog wat afwachten.
Citaat:
Dan stem ik ook op anneke01, zo zijn we er redelijk zeker van dat een gelijkspel voorkomen wordt.
Citaat:
Het ziet ernaar uit dat de kans er is dat er een gelijkspel komt tussen frox en niemand.. Ehm, ik vind frox toch nét iets verdachter, dus ga ik op hem stemmen.
Citaat:
Ik geloof niet dat biffy een weerwolf is, en Tyskie denk ik ook niet. Waarom? Tja, dat kan ik niet echt uitleggen, gewoon een gevoel, denk ik.
Voor de rest weet ik het echt niet maar ik vind frox dus wel erg verdacht (en ik heb ook op hem gestemd).
Ik ga nu gewoon de uitslag afwachten (en hopen dat er geen gelijkspel komt).
Citaat:
Ik stem mee op Niemand, al is het maar om gelijkspel te vermijden, want écht verdacht is hij niet, vind ik.
En ik denk niet dat biffy wolf is, om de redenen die ze zelf al aangeeft. Over de rest van de deelnemers moet ik nog eens nadenken...
Citaat:
Ook biffy heeft gezegd dat we de stillen er eerst uit moeten stemmen. En nog wel een aantal andere mensen, geloof ik.

Trouwens: ik heb ook altijd gezegd dat ik niemand niet echt verdacht vond. De hoofdreden dat ik op hem stemde, is dat alles beter is dan een gelijkspel. En die reden heb ik ook altijd gezegd.
Sander is offline   Met citaat antwoorden