Ik val dus alleen op meiden. Het liefst iets kleiner dan mijzelf, zo'n 5 centimeter. Ik ben zelf slechts ongeveer 1,65 dus dat maakt keus hier in Nederland misschien een beetje beperkt. Rood haar is zeker een pluspunt, zeker als het echt is of lijkt. Groene ogen ook. Maar ja... meisjes met rood haar en groene ogen zijn al zo zeldzaam.
Graag zou ik ook nog willen dat ze intelligent en wijs is. Ik ben zelf nogal intelligent, waarschijnlijk slim genoeg om VWO te doen, dus dat zal het zeker niet makkelijk maken. Ik ben ook nogal wijs en een wijzere meid dan mij vinden is dus ook lastig. Wat ze ook moet hebben is een 'pushy' karakter. Dan doe ik tenminste de dingen meteen, ook al is het niet altijd leuk. Een 'beetje' temperament mag ze best wel hebben en ze moet ook heel zachtaardig zijn. Graag zou ik ook nog willen dat ze stijlvol is (met kleding maar ook met zaken afhandelen enzo). Het maakt me niet zoveel uit of ze nogal rustig is of druk. Ik denk dat een drukke meid misschien wat beter zal werken, omdat ik nogal rustig ben en iemand die druk is kan me dan meesleuren.
Dat is nogal wat, ja... Ik kijk naar wat ik wil en wat ik nodig heb