Ik heb er vandaag mee gespeelt. M'n broer heeft 'm gekocht (jammer genoeg wonen we niet meer in hetzelfde huis). Zelda en Wii Sports gespeeld. Echt een gaaf ding. De graphics zijn wat mij betreft wel dik in orde in Wii Sports. De Mii's zien er niet uit, maar de omgeving is zekers prachtig. Vooral bij Wii Tennis. Het besturen van Zelda werkt overigens geweldig. Na een uurtje spelen had ik geen enkel probleem meer met de besturing. En m'n onvaste hand is meteen een stuk vaster geworden.
Als je trouwens veel Wii Boxing speelt kun je volgens mij nog afvallen ook. Nogal een intens spelletje. Echt een prima manier om aan je dagelijkse hoeveelheid beweging te komen (die andere spelletjes niet, al zijn ze wel erg leuk).
Het overtreft zelfs m'n verwachtingen. Iedereen op die sites die zeiden dat de graphics niet zo goed zijn, dat valt nog reuze mee. En dan ook nog's een groot aantal mensen dat loop te zeuren over dat de motion sensing niet helemaal werkt en dat het geluid uit de Wii-mote slecht is. Allemaal lulkoek, het werkt gewoon perfect en de Wii-mote geluidskwaliteit is ook prima.
|