Enkele bericht bekijken
Oud 10 December 2006, 01:01   #7
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Maar als zij de weerwolven zouden zijn, zouden ze echt niet met z'n tweetjes gaan faken dat ze ziener zijn.
Daarbij, de echte ziener zou ook wel moeten reageren dan.

Sander zou ziener kunnen zijn, daar loopt hij al een tijdje naar toe te hinten. Maar waarom is hij dan niet opgegeten door de wolven?

Babydress komt ineens uit het niets ook met zienerteksten. Onmiddellijk in de rug gesteund door Dunja. Vreemd. Maar ze kwam wel met deze post direct na een wolvenronde. Het kan dus zijn dat ze in die ronde belangrijke informatie had opgevraagd. Maar waarom die rare reactie van Dunja? En als zij de echte ziener is.. dan is Sander ook geen wolf, maar waarom hangt hij dan de ziener uit?

Waarom word ik opgegeten door de wolven? Geen slechte keuze imho, omdat ik door niemand verdacht werd.. en de kans dat de dorpelingen mij zouden doden dus erg klein was.
Maar misschien waren ze bang voor me, omdat ik hun namen als topverdachten aanwees. Amber en Stevie dus op dat moment.

En dan zijn er nog Saarah en Biffy, die ik uiteraard ook niet vertrouw.. Maar nog het meeste van allemaal. Een heel klein beetje dus.

Voorlopig denk ik dat Babydress de ziener is.. Met name om onderstaande post. Op dat moment gaf ze al aan dat Sander en Dunja geen wolven zijn. Daarna zou ze de functie van Stevie kunnen hebben opgevraagd, aangezien ze al heel erg aan hem twijfelde. Om direct nadat ze de uitslag had op het forum al haar kennis te delen.
Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Verdachtenlijstje op het moment ^^ :

Tyskie: Geen wolf. Ik denk dat hij sowieso een dorpeling is.
Stevie: Ik weet het niet, Misschien ga ik wel mee met de anderen.. maar aan de andere kant vindt ik hem ook weer niet zo super verdacht..
AmbyPur: Zie reactie op Stevie.
Biffyclyro: Geen wolf.
Dunja: Dunja vertrouw ik wel, alhoewel ik het nogsteeds gemeen vind dat ze mij verdacht
Sander: Nooit
Saarah: Ja, Saarah kent het spel van hier tot Tokyo, die weet wel wat tactieken denk ik. Ik zie haar wel aan voor een weerwolf.

Ik hoop dat jullie massaal Stevie hebben gekozen. Maar ik denk dat Sander vanavond de pineut is. Mocht hij een normale dorpeling zijn, dan heeft hij verdomd slecht gespeeld. Maar hij kan net zo goed dus een ziener of wolf zijn.