Enkele bericht bekijken
Oud 12 December 2006, 08:13   #631
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

we gaan vandaag op Amber stemmen, want iedereen is zeker dat zij een weerwolf is.

Nu zal ik jullie vertellen waarom Saarah de derde wolf is. Als jullie begrijpen wat ik bedoel, zullen jullie inzien dat Saarah een wolf is en winnen we het spel. Ook zouden jullie dan wel MOETEN weten dat ook ik een dorpeling ben, want als IK de wolf zou zijn zou ik dit natuurlijk NOOIT met jullie delen, omdat je altijd het risico hebt dat IK als wolf word uitgemaakt door de volgende informatie:

het gaat over de vorige dorpelingenronde, waarin stevie de weerwolf is opgehangen. Er waren 4 dorpelingen om te stemmen, waarvan Saarah en ik hebben aangegeven op Sander te stemmen. Babydress is dus sowieso voor Stevie gegaan, net zoals Sander en Dunja (dit hebben zij ook aangegeven). Maaaaar er zijn maar 4 dorpelingen hè? Dan MOET Saarah of ik wel een weerwolf zijn, want 2 stemmen op Sander is ONMOGELIJK. Dit betekent ook dat de laatste stem, een middag te laat, ook op stevie geweest MOET zijn. Anders zou de spelleider niet hebben gezegd dat 'Beetje jammer dat ik nu kritiek krijg op de verlate uitslag ookal had ik het van tevoren aangekondigd, terwijl het voor de dorpelingen alleen maar voordelig is dat de uitslag pas nu komt, aangezien een van de dorpelingen pas vanmiddag gestemd heeft.' (dus stevie: de laatste stem was niet doorslaggevend). het enige waar ik mijn nek over breek is dat de spelleider zegt dat het voordelig is, terwijl het niet uitmaakt..
Ik hoop dat jullie het begrijpen.

nogmaals: 2 stemmen op sander is sowieso onmogelijk omdat dat een gelijkspel zou betekenen. DUS was er 1 stem op sander (die van mij), sowieso 2 op stevie EN 1 te late op stevie (deze komen van babydress, dunja en sander).

De reden dat jullie nu wel moeten geloven dat IK de dorpeling ben en niet Saarah, is dat Saarah en ik op sander hebben gezegd te stemmen en jullie ook hadden kunnen zeggen dat ik degene was die NIET op sander gestemd had. Het verhaal precies andersom dus. Ik mag hopen dat jullie niet zo dom zijn dat ik dit als weerwolfzijnde expres doe In dat geval winnen stevie, amber en saarah verdiend.

Vandaag stemmen we i.i.g. Amber.

Laatst aangepast door biffyclyro : 12 December 2006 om 09:05
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden