Enkele bericht bekijken
Oud 12 December 2006, 12:28   #637
AmbyPur
Lid

Standaard

Ok let's go.

We hebben nog:

4) AmbyPur
5) Biffyclyro
7) Dunja
9) Sander
10) Saarah

Biffy verweet mij dat ik iedereen verdacht probeer te maken. Ik ben de laatste tijd minder online en vind het daardoor moeilijk dit topic goed te volgen en dus écht verdachten aan te wijzen. Voor mij is gewoon iedereen verdacht nog steeds eigenlijk. Ik kan er echt geen pijl op trekken.

Sander zal denk ik inderdaad de ziener zijn. Toch vind ik het opvallend dat hij en Babydress zo onder één hoedje aan het spelen waren? Waarom heeft Babydress het zo gespeeld dat zij de ziener is? Om de wolfjes op een verkeerd spoor te brengen? Dat is ze dan gelukt blijkbaar...
Maar: stel dat Sander een wolf is. Hij speelt het zo dat iedereen hem als potentiële ziener ziet. Zijn medewolfjes houden zich gedeisd. Om het nog geloofwaardiger te maken, oppert hij dat Stevie een wolf is, zodat Sander gelijk heeft als Stevie er uit wordt gestemd: dat stelt hem helemaal veilig.
En eigenlijk kán ieder van ons ook nog de ziener zijn (die het dan heel goed of heel slecht doet).

Biffy heeft ook iedereens vertrouwen gewonnen omdat ze een hele fanatieke deelneemster is en veel theoriën post. Maar misschien ligt ze wel helemaal in een deuk achter die computer dat iedereen er in trapt en is ze gewoon een wolf. Het is ondrehand algemeen bekend dat, hoe minder je zegt, hoe verdachter je wordt. Biffy liep tot voor kort voorop bij het opeten van de dorpelingen, en achteraf komt ze dan met 'sorry jongens, ik kan ook fouten maken'. Het was ook wel bijzonder dat ze Stevie de hand boven het hoofd hield en op Sander 'stemde'...

Maar als dit hierboven klopt dat kunnen Sander, Biffy & Stevie geen wolven zijn, omdat Biffy op Sander zei te stemmen en Sander op Stevie. Maar misschien deden ze dit ook wel weer bewust zodat iedereen dan denkt dat ze in ieder geval niet allemaal een weerwolf zijn aaaaaaah *confused*

Dan is er nog Saarah. Saarah vertrouw ik niet echt omdat die het spel prima kent en weet hoe ze het moet spelen. Ze kan de ziener, een dorpeling en een wolf zijn. Ik zou het niet weten. Tot nu is ze de dans mooi ontsprongen dus ze zou het goed doen als ze echt een weerwolf zou zijn Als ze ziener is dan speelt ze het wel voorzichtig.

Dunja kan ik ook niets van op aan. Zij speelt geen spelletje, komt niet met theoriën wie wolven en wie dorpelingen kunnen zijn, lijkt wel in het wilde weg te stemmen.. Het lijkt erop dat ze zich geen houding weet te geven, misschien omdat ze wolf is, misschien omdat ze ziener is. In de theorie van Biffy over Dunja kan ik me ook wel vinden.

Conclusie: zoals ik het nu zie kan iedereen weerwolf zijn
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden