Oke...
Een zien. Ten eerste vind ik biffy dus absoluut niet verdacht. Als ze echt een wolf zou zijn, speelt ze het heel goed. Als ze een wolf zou zijn, zat ze nu wel in een makkelijke positie, omdat zowat iedereen haar vertrouwd, maar in mijn ogen is ze zeker geen wolf. Van biffy denk ik trouwens niet dat ze een ziener is, omdat ze het wel enkele keren fout had.
Als amber een ziener zou zijn, is ze wel erg weinig online. Ik heb een vreemd gevoel dat ze echt een wolf is. Normaal is haar spelgedrag heel anders.

Ik denk dat ik echt voor amber ga deze ronde, maar misschien wordt het dan gelijkspel...
Sander zou nog een wolf kunnen zijn, maar hem verdenk ik eigenlijk niet. Hij is wel actief, maar hij laat wel duidelijk zienerig gedrag zien. Dat is misschien niet zo slim áls hij überhaubt ziener zou zijn. Ook vind ik het verdacht dat veel mensen sander en babydress verdachten als ziener. Ik ging zelf eigenlijk meer voor sander, omdat babydress in het begin heeel stil was. Sander verdenk ik verder niet als wolf.
Saarah is echt een geval apart. Van haar weet ik eigenlijk niet wat ik moet denken. Ze speelt het in elk geval erg goed. Ik vertrouw biffy eigenlijk wel...
Als ik alles zo nog even doorlees, denk ik dat ik voor saarah ga. Ik was eigenlijk meer voor amber, maar saarah komt er bij mij toch ook uit als een wolf. Ook vind ik het in deze ronde zeer belangrijk om gelijkspel te verwijden.