Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro
en natuurlijk heb je gelijk van toen ik op sanne stemde. het is wel zo dat ook anderen al hadden aangegeven dat ze sanne verdacht vonden, en ik vond zelf: van sanne kun je het toch niet snel weten want die verraadt zich niet snel (aangezien ze bijna niet postte); dus had ik zoiets van: kan je beter sanne stemmen (ik vond haar wèl verdacht) en dan kun je uit ambers posts later wellicht zekerheid halen.. is nu helaas niet meer zo 
maar inderdaad, tis gebeurd. net zoals met die 8 anderen toch?! niks meer aan te doen
het is nu wel belangrijk dat de ziener nog van zich laat horen.
|
Ach, ik zal er nu ff een analyse op los laten.. Het is gebeurd, maar ik denk toch dat dat onze zwakste ronde was. Misschien ben je toen te stellig geweest om het spel richting Sanne te sturen. Als Sander je niet vrijgesproken had, zou ik dat erg wolvig vinden.

Maar Saarah sprong er ook handig op in hoor.
Anneke01: je moet iets, vervelende speler om in het spel te houden.. dus geen slechte keuze, ook al weet je dat de kans klein is dat ze een wolf is.
Frox: hadden we misschien het voordeel van de twijfel moeten gunnen. Maarja, je hebt verder toch geen informatie en Frox speelde het spel tegen de logica in door zijn stemgedrag in de eerste ronde. Later bleek dat hij al eerder op Niemand had gestemd en het daarna pas in het topic meldde (toch?). Nouja, leermomentje voor ons allen. Maar toch sta ik nog achter de keuze om Frox op te hangen.
Niemand: ik zag niet echt redenen waarom hij zo verdacht werd door iedereen? Maar we hadden ook hier nog nauwelijks informatie.
Sanne: achteraf is het ook makkelijk praten als blijkt dat we verkeerd hebben gestemd als we konden kiezen tussen wolfsbane en de nu zeer verdachte potentiele wolf Amber. Sanne was inderdaad stil, maar ik vond haar oprecht in haar posts. Persoonlijk was ze dus echt niet mijn meest verdachte medebewoonster. Misschien met de info die we nu hebben in het achterhoofd zeg ik dat we hier niet slim gespeeld hebben.
Zoals gezegd, enkel stil zijn was op dat moment voor mij geen pure verdenkingsgrond meer...
Stevie: goede keuze, dankzij ziener.
Saarah: sterk gevonden van Biffy.