Onderwerp: nieuw hier
Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2006, 17:37   #10
mister x
Guest

Standaard

ja bedankt.

ff de geschiedenis van mijn naam vertellen.

Het was ochtend. Alleen thuis. dingdong. de bel gaat. ik denk van: "Wie zou dat zijn, zo vroeg?" Ik deed open, veel tijd om halo te zeggen had ik niet. Ze namen me bij de armen en sleurden me in de zetel van living. "Halo, vanaf nu heet je mister x, je andere identeit bestaat niet meer. Je bent een geheim agent en werkt voor ons. Training is niet nodig, je leert uit ervaringen. Hier zijn je draadloze oortjes en ontvanger en hier, nooit verliezen, je geweer." "Ow, vriendelijke mensen": dacht ik. Ik neem dat geweer aan en jonges ik voelde me machtig op dat moment. Die vent verteld mij nog rap ff hoe het geweer werkt en wilt dan vertrekken. "ja dat zien we van hier" denk ik in men eigen. Ik zet de beveilinging af en knal! een kogel door zen kop. Zijn assitent komt aangelopen en ik zie hem denken:"what the f....". KNAL! hij ook een kogel door zen kop natuurlijk. Nou, wat een zooitje was me dat daar. Ik pik hun autosleutels, leg de lijken in de koffer en ga nog rap ff de vloer dweilen. Ik rij tot in het diepst van het bos waar ik weet dat er een bouwwerf ligt. Aangezien het zondag is, is deze natuurlijk verlaten. Er staat een graafmachine. Ik neem een paar handschoenen die in de auto lagen, veeg het stuur af en neem alles waardevols uit de auto. Ik sla de ruit in van dat graafmachine. Met de draden start ik de motor en graaf een kuil, net iets groter dan de auto zelf. Ik duw de auto, met de lijken, in de kuil.ZO,... . Ik maak nog rap ff dat gat dicht en dan wegwezen. Te voet uiteraard. Ik loop tot aan de rand van het bos waar een imens groot hotel zich bevind. Ik ga naar de incheckbalie. "Kan ik hier een week overnachten, goedkoopste kamer." "Dat is dan 250€" Ik neem het geld dat ik de auto vond en betaal. Hier zit ik goed voor een week. Ik zie in de gang een bord hange"gratis draadloos internet"
Nu maar hopen dat de laptop van die kerels internet heeft. Ik start de pc op en ja hoor. Ik heb verbinding. Ik typ in leerlingen.com maak me lid onder de naam mister x en ziezo.6 dagen later zit ik nog steeds in dit hotel. Geen hond die om me geeft. Ik sta ingeschreven onder de naam mister x. Niemand stelt mij vragen en ik stel ook geen vragen aan hun. Zo kan ik wel ff verder leven.

mister x
  Met citaat antwoorden