Je haalt twee zaken door de war, Banaan.
Een Feestdagen-forum kan bezoekers van buitenaf opleveren, wat meer traffic geneneren.
Het past slechts deels in the Lounge, deels ook in andere subfora zoals Eten&Drinken, Party en Foto's&Plaatjes. Daarom worden voor dit soort onderwerpen (bv ook Vakantie-forum) aparte tijdelijke fora aangemaakt om alles te centraliseren. En ik denk ook dat het per saldo meer topics oplevert dan alles over kerst versnippert over het hele forum.
@ Anne. Een goedlopend topic kan een forumonderdeel verlevendigen. Mits het goed onderhouden wordt en bezoekers van dat topic ook uitgedaagd worden om in andere topics te reageren. Dat zal geenszins het geval zijn door het Weerwolfspel te verplaatsen naar Games. Tenzij de FB op dat forum een aantal prikkelende topics weet te openen, waardoor ik en anderen uitgedaagd worden om daar te reageren.
Dat zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd. Ten eerste omdat ik twijfel aan het feit dat de FB of staff als geheel dat plan bedenkt of uitvoert. Ten tweede omdat het publiek dat het Weerwolfspel speelt slechts zeer minimaal geïnteresseerd is in de typische Games-onderwerpen.
Conclusie: slecht plan.
Kun je beter het Weerwolfspel in de Lounge zetten. Weerwolfspel is een serieus spel. De Lounge is de serieuze variant van ADB. De Lounge is de laatste tijd behoorlijk suf (typisch voorbeeld van een FB die de boel niet weet op te leuken ofzo), dus een combinatie van weerwolfspel + actieve FB zou daar de boel wel een boost kunnen geven.