Wat te denken van Dunja haar post dan bovenaan de tweede pagina 'misschien is ze zelfs wel een wolf'? En die post van Babydress vind ik ook wel heel vaag. Eerst maar even kijken wat die twee nog meer gaan posten. Impressions is dit keer wel wonderbaarlijk stil

En dat in combinatie met het feit dat hij niet in dit topic heeft aangegeven op wie hij zou stemmen maakt hem wel verdacht. Zeker wat posts betreft die inhoudelijk met het spel te maken hebben. Zelfde geldt voor CharmedOne.
Ik denk dat ik momenteel Saarah wel vertrouw. Het was echt stom toeval dat ik anneke01 noemde om op te stemmen, zou wel heel dom te zijn om zo'n zet gelijk in het begin te doen als ik zelf ook een weerwolf zou zijn (wat ik dus niet ben). Tenzij Saarah en ik de overgebleven weerwolven zijn en Saarah mij nu min of meer probeert te beschermen (wat niet het geval is

), of Saarah gewoon weer supertactisch speelt als weerwolf (maar dat lijkt me momenteel nog niet echt aangezien ze bij de beschuldigingen van anneke01 op pagina 1 daar fel tegenin ging, en ik denk niet dat ze dat zou doen als ze een medeweerwolf was geweest, en dan had anneke01 waarschijnlijk ook niet zo fel op haar gereageerd), is Saarah dus dit spelletje geen weerwolf.
Ik sluit me ook aan bij Stevie trouwens, ik vond het tegenstribbelen van Amber wel meevallen