Enkele bericht bekijken
Oud 18 December 2006, 23:15   #204
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Vooruit, bij deze een bloemlezing van alle (enigszins relevante) posts van babydress in dit topic...

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Ik weet echt niet op wie ik moet stemmen, ik vind de eerste 2/3 rondes altijd maar stemmen in het duister

Dat ook.
Een redelijk neutrale post, waarin ze op zich gewoon de groep napraat. Aangeven dat je moet stemmen en dat je het niet weet.. Ik vind het altijd wat overdreven aangeven dat je een dorpeling bent, maar er zou nu eenmaal meer die dat doen.

Citaat:
Ik denk niet dat Anneke er eentje is.
Ik denk dat Tyskie nu een wolf is, omdat hij nu weer zo wijs gaat uithangen (niks persoonlijks )
In het vorige topic deed-ie dat ook al, zal best nu wel een wolf kunnen zijn.
Wat mij betreft gaat ze in deze post in het rode gedeelte voor het eerst echt de fout in. Ze probeert nog Anneke vrij te pleiten. Op dat moment was het nog niet overduidelijk dat iedereen voor Anneke zou gaan. Een slimme weerwolf zou echter al echt wel in de gaten hebben dat Anneke net als in het vorige topic ten dode was opgeschreven.
In het blauwe gedeelte probeert ze nog de aandacht te vestigen op iemand anders.. Mij in dat geval. Als je het aan mij vraagt de slechtste keuze die je kunt maken om iemand proberen zwart te maken, omdat iedereen mij nogal lijkt te vertrouwen telkens. (Stevie probeerde het in het vorige topic ook, maar deed het iets subtieler )

Citaat:
Oh dus jij bent ook een wolf?
Hier kun je iets minder mee. Ze probeert toch weer een beetje de aandacht af te leiden. Met de post an sich kun je niet veel, maar past wel in het hele verhaaltje van Babydress.

Citaat:
Je kunt Anneke toch niet beoordelen op het vorige spel of wat?

Anyhow: Misschien zou Anneke wel een goede keus zijn, maar ik heb er wel mijn twijfels over.
Laten we het maar proberen dan..
Ze begint zich te realiseren dat iedereen op Anneke gaat stemmen. Toch probeert ze de laatste strohalm te pakken door haar twijfels te uiten. Waarschijnlijk in de hoop dat iemand anders er op in gaat en dat op die manier Anneke wellicht nog gespaard zou kunnen worden.
Maar om zichzelf niet nog verdachter te maken zegt ze toe mee te stemmen.

Citaat:
Uitslag!

Hopelijk is Anneke een wolf !
Ze legt weer de nadruk erop dat ze toch echt een dorpeling is.
Beetje emotie er in dat ze hoopt dat Anneke een wolf is. Waarschijnlijk zegt ze dit omdat ze het zelf al weet, zodat ze achteraf er punten mee zou kunnen scoren?

Opmerkelijk: Anneke reageert hier op met de woorden dat de kans groot is dat ze er weer als eerste uitligt. Waarom deze reactie uitgerekend richting Babydress? Waarschijnlijk omdat zij een medewolf is.

Citaat:
biffy ik verheug me op je verhaal

Maarja, zal wel toevallig zijn maar meteen een hele goede keuze dan.
Oeh zou wel heel goed voor ons zijn als we meteen een wolf eruit stemmen.

UITSLAG!
Hier kan hetzelfde verhaal bij verteld worden. Te veel nadruk op dorpeling zijn. Te veel gefakede emotie erin.

Citaat:
WTF! DIT WAS ECHT EEN GOEDE GOK!
Begint al goed!
Dit was natuurlijk geen verrassing voor Babydress. Weer teveel emotie in de post. Komt erg gefaked over. Te veel emotie, te veel nadruk op het dorpeling zijn.
Deze post sluit in haar verhaal naadloos aan op haar vorige posts.
Als je het aan mij vraagt ligt het er veel te dik op.

Citaat:
Ik vind het echt goed van ons dat we meteen een wolf eruit hebben geknikkerd!

Ja idd, als de wolven/tovenaar/ziener even aanmaakt kan de uitslag zo ook nog gepost worden, toch?

Gaat lekker zo!
En daar gaat ze weer! Weer teveel emotie, weer te veel het dorpeling zijn benadrukken..

Citaat:
Ik vind de eerste paar rondes van het spel zo stom, kan je ook nog geen verdenkingen posten enzo .

Kan de uitslag al gepost worden of niet?
Spannend!
Iets neutraler, kan ik wat minder mee. Maar in dat "Spannend" komt weer te veel het Dorpeling benadrukken naar voren.

Citaat:
Ik denk dat Dunja wel een grote functie heeft.
Hopelijk is het idd wolf, maar stel nou dat we de volgende ronde op Dunja gaan stemmen en ze blijkt de ziener te zijn.

Het is zo moeilijk om er nu wat van te zeggen, vind ik dan.
Hmm.. Wat moeten we hier mee? Probeert ze nou Dunja verdacht te maken? Of beschermt ze haar juist??
Ze reageerde op een post van iemand anders die een post van Dunja op pag2 verdacht vindt (Dunja: "Wat, anneke01 eruit? Misschien is ze zelfs wel wolf.")

Citaat:
Hoe kun je iemand de tweede ronde al verdacht vinden

Nou ik verdenk Dunja. Ze post een beetje vreemd.
Nu ik deze post lees kan ik de vorige beter plaatsen. Denk dat Dunja geen wolf is... Maar babydress zoekt naar mijn idee een potentiëel slachtoffer om te laten opeten door dorpelingen. Ze probeert in te spelen op een naam die genoemd is denk ik.
Maar doet dat wel slecht.

Citaat:
Godverdomme! Nu ligt de tovenaar eruit.
Shit, dit is echt flink klote..
De befaamde post. Naar mijn mening niet de meest verdachte, maar ze legt weer (voor de vijfde keer) TE veel nadruk op het dorpeling zijn. Weer te veel fake ogende emotie.

Nou dat was het... Heb een paar loze posts weggelaten dus. Het kan zijn dat ik teveel in de posts lees wat ik wil lezen, maar ik heb het idee dat er wel een heel duidelijk patroon te herkennen is. Een patroon dat me typisch lijkt voor weerwolven. Namelijk het teveel nadruk leggen op het dorpeling zijn. En in dit geval teveel emotie gebruiken in het spel. Te blij zijn dat er een wolf dood is. Te jammer vinden dat de tovenaar er uit is. Vooral dat laatste doet haar de das om, daardoor is het te geforceerd.