Enkele bericht bekijken
Oud 19 December 2006, 22:22   #260
AmbyPur
Lid

Standaard

Aangezien het de weerwolven tot nu niet goed afgaat, denk ik dat de derde wolf (net zoals Anneke en Babydress) een redelijk onervaren speler is.

Opvallend vind ik het volgende:
(Hierbij moeten jullie mij trouwens maar op mijn woord geloven dat ik een dorpeling ben. Want als ik een wolf zou zijn zou ik mezelf nu proberen veilig te stellen en dat doe ik niet want ik ben een dorpeling )

Dunja postte dit de eerste ronde van de dorpelingen:
Citaat:
Origineel gepost door Dunja Bekijk Bericht
Wat, anneke01 eruit? Misschien is ze zelfs wel wolf. Dan hebben we al een goede start. Maar het gokgedeelte van dit spel vind ik toch echt het leukste.
Even later springt Dunja in op Bruggi's verdenken richting mij.

En dan (tijdens de eerste weerwolvenronde) de post van Babydress:
Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Ik denk dat Dunja wel een grote functie heeft.
Hopelijk is het idd wolf, maar stel nou dat we de volgende ronde op Dunja gaan stemmen en ze blijkt de ziener te zijn.

Het is zo moeilijk om er nu wat van te zeggen, vind ik dan.
En even later deze dubieuze post:
Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Hoe kun je iemand de tweede ronde al verdacht vinden

Nou ik verdenk Dunja. Ze post een beetje vreemd.
Op basis hiervan vindt ik Dunja redelijk verdacht.

Verder is het allemaal moeilijk te zeggen..

Stevie; vertrouw ik denk ik wel.
Prestige; geen idee, als ze een wolf is speelt ze niet heel sterk
Saarah; die vertrouw ik, maar dat komt ook doordat ze de vorige keer wolf was waardoor ze er gevoelsmatig nu geen is.
Impressions; potentiele wolf.
Atjeuh; lastig! Aan de ene kant gedraagt ze zich een beetje vreemd, sprak zichzelf tegen door eerst voor en later tegen Dunja te zijn. Hier heb ik verder nog niet naar gekeken maar uitgaande van eerdere posts van Tyskie en Stevie is Atjeuh geen wolf gezien haar reacties richting Babydress en Anneke.
CharmedOne ; niet echt hoogte van te krijgen, zelfde als Prestige.
Frox; idem, maar toch vertrouw ik hem meer.
Niemand; lijkt onschuldig.
AMF; mjaaaaa ik weet het niet hoor
Bruggi; als Bruggi een weerwolf is speelt ze het tactisch heel erg goed. Dan verschuilt ze zich achter het feit dat ze voor het eerst meedoet en over-enthousiast is. Ze heeft mij voor zich gewonnen door zich eerst persoonlijk aangevallen te voelen en zich daarna te verontschuldigen dat ik gelijk heb dat ze het niet zo zwaar moet opnemen. Al zie ik Bruggi er wel voor aan dat ze het spelletje zo zou kunnen spelen, ik zou het toch té knap vinden als ze meteen de eerste keer in het spel zo'n goede wolf zou zijn.

Conclusie: Dunja is voor mij hoofdverdachte maar het kan net zo goed iemand anders zijn
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden