Enkele bericht bekijken
Oud 20 December 2006, 20:47   #299
bruggi
Guest

Standaard

Ik weet nog niet op wie te stemmen..... mijn verdenkingen:

Frox – niet verdacht: zegt heel duidelijk dat hij Babydress aan de galg wil. Zie hem er niet voor aan zo veel risico te nemen door dat te zeggen terwijl hij zelf ook weerwolf is

Dunja – wordt wat onbeholpen ‘verdedigd’ door Babydress (“stel nou dat we op Dunja stemmen en ze blijkt de ziener te zijn”), maar ook weer op een rare manier verdacht gemaakt ‘nou ik stem op Dunja, ze post een beetje vreemd’ (vreemde opmerking: ook als ie bedoeld is om 1 van de 2 juist te beschermen in het geval dat de ander er uit wordt geknikkerd)

Saarah – reageert absoluut als een dorpeling, maar is denk ik handig genoeg om dit realistisch na te doen, kan dus een weerwolf zijn

Impressions – zie Saarah

Prestige – vind ik redelijk verdacht omdat ze expres alleen maar in lijkt te gaan op de grappige verhaallijn. Denkt iig niet mee verder en houdt zich op de vlakte

Charmed One – zie Prestige, alleen ik verdenk haar gevoelsmatig minder (geen argumenten voor)

Stevie –verdacht duidelijk Atjeuh en zou dus als laatste weerwolf niet zijn zogenaamde verdachte opvreten, alhoewel hij misschien ook wel weer sneaky genoeg is om dat juist wel te doen om zelf zeker niet verdacht te worden

AMF – is stil maar heeft het volgens mij gewoon druk, niet direct verdacht

Niemand – verdenk ik tot nu toe niet, lult gewoon oprecht gezellig mee denk ik (niet negatief bedoeld dat meelullen) Heeft idd een beetje overdreven/neppe reactie (zie de post van Frox), maar dat vind ik ook wel wat voor hem zonder dat het nep is

Amby – hmmmmm niet heel verdacht, al zie ik haar echt wel in staat net als Niemand gezellig mee te kletsen, alleen dan stiekem opeens WEL een weerwolf te zijn
  Met citaat antwoorden