Enkele bericht bekijken
Oud 20 December 2006, 22:05   #304
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Had ik eigenlijk geen zin in, maar vooruit..
(zwart is jouw tekst, blauw is mijn reactie)

Frox – niet verdacht: zegt heel duidelijk dat hij Babydress aan de galg wil. Zie hem er niet voor aan zo veel risico te nemen door dat te zeggen terwijl hij zelf ook weerwolf is
Mee eens. Vind hem redelijk oprecht overkomen.

Dunja – wordt wat onbeholpen ‘verdedigd’ door Babydress (“stel nou dat we op Dunja stemmen en ze blijkt de ziener te zijn”), maar ook weer op een rare manier verdacht gemaakt ‘nou ik stem op Dunja, ze post een beetje vreemd’ (vreemde opmerking: ook als ie bedoeld is om 1 van de 2 juist te beschermen in het geval dat de ander er uit wordt geknikkerd)
Ook nog mee eens. In de woorden van babydress zit wat tegenstrijdigs met betrekking tot Dunja. Zou me niet verbazen als Dunja wolf is, maar ik zou haar nog niet deze ronde er uit stemmen denk ik.

Saarah – reageert absoluut als een dorpeling, maar is denk ik handig genoeg om dit realistisch na te doen, kan dus een weerwolf zijn
De vorige keer kon ik haar niet goed plaatsen, dus ze is zeker in staat het spel zo te spelen dat ze niet snel verdacht wordt. Maar omdat Anneke zo fel reageerde op haar denk ik Saarah te vertouwen is.

Impressions – zie Saarah
Hier ben ik t ook niet mee eens. Misschien heb ik wat gemist, maar juist Impressions speelt heel erg op de verhaallijn in, ipv op wie weerwolven zouden kunnen zijn. Zijn manier van reageren vind ik niet overeenkomen met wat ik van hem had verwacht.

Prestige – vind ik redelijk verdacht omdat ze expres alleen maar in lijkt te gaan op de grappige verhaallijn. Denkt iig niet mee verder en houdt zich op de vlakte
Zo speelt Prestige altijd. Is geen type voor ellenlange verdachtmakingen. Op basis van gevoel vertrouw ik haar.

Charmed One – zie Prestige, alleen ik verdenk haar gevoelsmatig minder (geen argumenten voor)
Vind ik ook geen type voor grootschalige verdachtmakingen. Maar haar vertrouw ik gevoelsmatig juist minder.

Stevie –verdacht duidelijk Atjeuh en zou dus als laatste weerwolf niet zijn zogenaamde verdachte opvreten, alhoewel hij misschien ook wel weer sneaky genoeg is om dat juist wel te doen om zelf zeker niet verdacht te worden
Lijkt me geen wolf. Speelt nu heel anders dan in het vorige spel.

AMF – is stil maar heeft het volgens mij gewoon druk, niet direct verdacht
Verdenk ik ook nauwelijks.

Niemand – verdenk ik tot nu toe niet, lult gewoon oprecht gezellig mee denk ik (niet negatief bedoeld dat meelullen) Heeft idd een beetje overdreven/neppe reactie (zie de post van Frox), maar dat vind ik ook wel wat voor hem zonder dat het nep is
Ga ik redelijk in mee, maar ik vind het iemand om goed in de gaten te blijven houden (zoals iedereen eigenlijk.

Amby – hmmmmm niet heel verdacht, al zie ik haar echt wel in staat net als Niemand gezellig mee te kletsen, alleen dan stiekem opeens WEL een weerwolf te zijn
Speelt naar mijn idee nu ook heel anders dan in t andere spel (kan ook gevoelsmatig zijn). Vertouw haar veel meer dan in het vorige spel.