Enkele bericht bekijken
Oud 21 December 2006, 00:17   #306
niemand
Super Lid

Standaard

Mijn stem gaat ook op Dunja.

Ze is vrij weinig aanwezig, als ze wat post zijn het geen intilligente (eigenlijk mag ik dat woord niet eens gebruiken, weet niet eens hoe ik het spellen moet ) posts en soms ook wel verdachte.

Verder post CO ook vrij weinig, maar ik weet dat ze goed ziek is geweest de afgelopen dagen en ik weet ook haar werk tijden (dus kan ze ook niks posten)
vind het wel jammer dat ze in andere topics wel post en niet in dit topic..

Bruggi post leuk mee en zal het zonde vinden om haar er nu al uit te hebben.. Vertrouw ik dus wel, maar dat kan natuurlijk nog altijd veranderen

ambi Wat tyskie zei heb ik ook, je speelt anders dan de vorige keer. Toen was je een weerwolf, nu (hopelijk) niet.

Saarah is veel rustiger dan de vorige keer.. terwijl ze wel de ervaren vrouw is.. Met wat ze post is ze wel duidelijk, dus vertrou haar (op het moment) wel

AMF post dermate weinig dat ik haar nog nergens op heb kunnen betrappen. En is volgens mij, zoals bruggetje ook zei, geloof ik erg druk.

Prestige twijfel ik over.. Lijkt wel of ze verstandig haar mond houd soms.

impressions Houdt het al langer vol dn de andere keren (Gefeliciteerd!) twijfel ik over, maar dat is meer gevoelsmatig dan wijsheid.

Frox vertrouw ik door zijn duidelijke posts over babydress haar dood, vind ik niet het type dat zijn collega's uit laat moorden om zelf goed van te worden.
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden