Enkele bericht bekijken
Oud 21 December 2006, 10:53   #314
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Absoluut is het een gok, maar ik vind de verdenkingen richting Dunja niet gestoeld op de juiste argumenten. Daarnaast kan ze uiteraard nog steeds wel een weerwolf zijn.

Hetgeen me het meest richting Impressions wijst, is dat ik hem niet 'naturel' vind overkomen. Misschien schat ik hem helemaal verkeerd in, maar zijn manier van posten in dit topic komt gewoon niet overeen met hetgeen ik van hem verwacht. En dat had ik in het vorige topic ook met Amber en Stevie.
En het is moeilijk om zoiets met posts duidelijk te maken (itt babydress dus ) en het kan dus ook goed zijn dat Impressions zo onschuldig is als een lammetje.
Prestige gedraagt zich inderdaad precies hetzelfde als Impressions, maar bij haar past dat naar mijn gevoel veel meer bij haar karakter. Maar inderdaad, door niet veel te zeggen kan ze ook niets fout zeggen.

Ik denk dus wel dat de we de weerwolf moeten zoeken in een stille hoek. Hij/zij heeft ondertussen echt wel in de gaten dat alle posts vakkundig nagetrokken worden.
En ook dan kom je weer uit bij dezelfde namen, dus Impressions, Dunja en Prestige.