Enkele bericht bekijken
Oud 27 December 2006, 11:43   #446
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
Babydress wil Prestige's functie overnemen. Klinkklare onzin natuurlijk omdat Bruggi gelijk heeft, zij weet wie de weerwolf is. Maar Spelleider haakt er wel op in. En Saarah heeft ook gelijk, de enige reden waarom iemand Prestige's functie zou moeten overnemen is omdat ze een belangrijke functie heeft, ziener of wolf. Maar omdat Babydress met deze opmerking komt ligt wolf meer voor de hand.

Edit alhoewel als Saarah de ziener is (waar ze het op lijkt te gooien) is Prestige geen wolf.
Idd, behalve het Spelleider gedeelte, aangezien we van Biff mogen verwachten dat ze niks over functies laat doorschemeren. Al kan het natuurlijk een foutje zijn om per ongeluk te laten merken dat het wel belangrijk is dat Prestiges functie overgenomen wordt .

Als Saarah btw GEEN ziener is, vind ik haar posts slecht onderbouwd, want ze spreekt alleen maar over gevoelens en komt niet met concrete argumenten. Dus dan zou ik niet op Saarah's mening afgaan...
Prestige zou dan evt. ziener kunnen zijn (aangezien niemand anders ziener-gedrag vertoont () en Prestiges functie belangrijk lijkt te zijn (mogelijk foutje van Spelleider)). Geen reden om Prestige er uit te stemmen iig.
Want aangezien Prestige al even op vakantie is (of het moet niet waar zijn?) KAN ze geen wolf zijn, omdat er een stemronde van de laatste wolf is geweest toen ze al weg was? (Klopt dit laatste?!)

Als Saarah WEL ziener is, is Prestige idd GEEN wolf, want dat laat Saarah dan doorschemeren. In dit scenario dus ook geen reden om Prestige er uit te stemmen.

Dus het lijkt me duidelijk dat we sowieso niet op Prestige moeten gaan stemmen, is nergens voor nodig!
Als iemand anders dan Prestige of Saarah ziener is, doet diegene er wel erg weinig/ niks mee. Zou evt. AMF kunnen zijn, die het druk schijnt te hebben.

Ik moet nu echt weg, ik hoop dat ik vanavond nog ff tijd heb om verder te denken voordat we moeten stemmen. Zou ook leuk zijn als anderen hier ff op doorgaan natuurlijk .
  Met citaat antwoorden