Onderwerp: altijd net niet
Enkele bericht bekijken
Oud 29 December 2006, 23:22   #17
Nonexistinghero
Guest

Standaard

Eigenlijk heb ik maar 4 keer een meisje verkering gevraagd... dat waren 3 verschillende meisjes. Bij 2 daarvan had ik zoiets van, "tja, ze zijn wel een beetje leuk." De klas kreeg me zover om te vragen. Maar ja, ik was 12 en 15 en op die leeftijden doe je vaak genoeg rare dingen en ben je nogal makkelijk te manipuleren.

Die laatste 3e keer was ik nog 20 (nog geen week voor ik 21 zou worden), en de 4e keer was in... oktober, geloof ik. Kan ook begin November zijn geweest. Toen was ik al 21. Dat was 2 maal bij hetzelfde meisje. De eerste keer zei ze dat ze liever vrienden wou blijven... iets later zei ze dat ik wel een aardige jongen was, maar dat ze me liever gewoon als kennis houdt. Daarna had ik haar maanden niet gesproken maar ze bleef maar in m'n hoofd rondspoken.

Dus deed ik wat stoms. Tikte wat dingetjes in op Google... toevallig dat ik haar 2 jaar oude email vond. Na 2 weken van twijfelen heb ik het toch maar toegevoegd, maar ik dacht eigenlijk dat ze het niet meer zou gebruiken. Maar dat deed ze dus wel. Een paar keer gesproken, ze was wat terughoudend. En toen heb ik een nogal lange email gestuurd (dom eigenlijk, had ik beter in briefvorm kunnen doen, maar zou ook niet zo goed zijn afgelopen). Niet zo moeilijk om te raden wat erin stond.

En toen wou ze geen contact meer met me.

Toen ze dat zei was ik meteen niet meer verliefd en na 3 of 4 dagen depressie... ging het leven weer z'n gangetje. Nu zit ik weer iedere dag te hopen dat ik 'de ware' tegenkom...

Ja, ik ben hopeloos.
  Met citaat antwoorden