Citaat:
Origineel gepost door Golddigger
Ik had een vraagje over doorslikken. Want ik was vorige maand niet veilig, omdat ik de pil een aantal x was vergeten  Niet bepaald slim..Alleen gisteren had ik de laatste pil ingenomen van me strip maar ben aan de volgende strip begonnen omdat ik uit wilde stellen. Ik neem zondag de laatste pil in omdat ik dinsdag ongesteld wil worden. En dan na de stopweek ga ik weer verder met de strip. Ze zeggen dat als je na de stopweek de 1e pil inneemt dat je veilig bent. Dus betekend dat dat ik na de stopweek meteen veilig ben ?
|
Volgens mij is het zo dat je inderdaad meteen veilig bent als je weer begint met het slikken van de pil, maar moet je wel weer 3 weken achter elkaar de pil slikken.
Dus als je nu midden in een strip je stopweek houdt, moet je na die stopweek of een nieuwe stip pakken en die helemaal afmaken, of doorgaan met de oude en dan 3 weken de pil slikken zodat je weer in het midden van een stip uitkomt, of je maakt eerst de oude op, en dan de nieuwe, zodat je het eigenlijk weer een of twee weken uitsteld.