Onderwerp: Hulp nodig!
Enkele bericht bekijken
Oud 7 January 2007, 11:57   #3
anoniempje
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Als je niet zo'n brief ontvangt dan zal ik lef tonen, ga gewoon een keer langs en als haar moeder opendoet gewoon naar binnenlopen, laat aan die moeder zien dat je ECHT om haar geeft.
-> Praat met die moeder met je vriendin erbij, dat lijkt me wederom toch nog het beste.
Dr moeder was erachter gekomen dat we wat hadden en dat wouden we bij mij thuis gaan bespreken met die moeder omdat mn vriendin bang was voor haar moeder.
Dit wou mijn moeder niet en die zei dat het toch beter was dat ze eerst naar haar moeder ging om het eerst daar te bespreken en als het dan uit de hand liep kon ze altijd nog naar ons toe.
Ik liep mee en keek door de deur van de poort wat er allemaal gebeurde.
Na veel geschreeuw stond die moeder op en gaf mn vriendin een stomp in haar gezicht met de vuist dus.
Mn vriendin gooide de voordeur open rende naar mij met een nogal rood hoofd en samen rende we richting mijn huis.
Éénmaal bij mij thuis aangekomen heeft ze snel alles uitgelegt en toen stond die moeder al met de auto voor de deur.
Mijn moeder doet de deur open en die moeder loopt mijn moeder omver en roept dat ze mee moet komen waarop mijn vriendin reageerd "nee ik wil het uitspreken waar iedereen bij is."
Waarop ze mn vriendin aan haar haren pakt en mee probeerd te slepen waarop mijn moeder die moeder begint los te trekken dat lukte gelukkig.
Waarop die moeder mn vriendin aan haar polsen pakte en begon te schreeuwen "als je nu niet mee gaat breek ik je polsen en sla ik je tanden uit je bek!" en dat soort onzin.

Dus ik daar aanbellen naar binnen lopen en erover beginnen is echt uitgesloten ik ben zo bang dat het mischien nog een keer gebeurd als ik klappen krijg van haar maakt me niet uit maar het probleem is dat mn vriendin later al die klappen krijgt en daar pas ik voor om uberhaubt het risico te nemen.

Hier trouwens een smsje wat ze had gestuurd 3dagen na dat incident bij mij thuis.

Citaat:
Ik weet het niet meer ik snap het niet meer ik weet niet wat ik voel soms bang blij agresief hulpeloos verward gevoelloos kan het niet meer aan ik weet het niet ik wil dat het stopt ik wil niet kiezen nooit meer me moeder is zo wreed het is te moeilijk waarom ik hoop dat je het snapt ik wil je niet kwijt ik mis je xxx
Moeilijke situatie waarin wij niet weten wat we moeten doen.
Haar ouders zijn gescheiden en haar vader en moeder hebben ook altijd ruzie en ik ben wel welkom bij die vader etc. maar die moeder heeft een pure haat voor mij (heeft ze gezegt tegen mn vriendin op haar verjaardag).
  Met citaat antwoorden