Onderwerp: pesten!!!
Enkele bericht bekijken
Oud 12 January 2007, 18:21   #29
Den_ProAna
Guest

Standaard

Ik ben zelf ook gepest vroeger, niet erg ofzo.. maar toch.. Over dat ik dik was enzo en lelijk.. Het is heel vervelend en ik hoop dat het snel ophoud bij je zoon!!
Iig, Praten met die kinderen heeft geen zin.. net zo min als jij naar een leraar stapt.. Als die kinderen daar achter komen is hij weer een "moederskindje"

Wat ik heb geprobeerd
- Meelachen en zelfspotten.. Omdat ik er heel grappig en lachwekkend overdeed geloofde ze dat ik er geen probleem mee had, ik leek zelfverzekerd.. Dit was een masker helaas.. Maar uiteindelijk werd het minder..
- Me er niets van aantrekken.. Dit is moeilijk omdat het je natuurlijk heel veel boeit.. Dit heeft met het eerste te maken.. Ik deed net alsof ik er geen probleem mee had.. het hield op..

Tja, je moet er erg opletten dat ie zich niet afzonderd.... Doet ie dat wel.. Tja, ik weet het ook niet zo goed..

Mijn neefje heeft een curses gedaan om dingen positief intezien en makkelijker vrienden te maken! Dat heeft heel goed geholpen en sinds dien is hij ook minder gepest en doet hij meer waar hij zelf zin in had!
Ik zal voor je navragen wat dat prezies was!

suc6 ermee!
  Met citaat antwoorden