Citaat:
Origineel gepost door anoniem888
hallo
ik zit namelijk met een probleem
ik heb nu iets meer dan 2maand een relatie met een meisje die ik doodgraag zie
er is maar 1 probleem. zij had vroeger een lange relatie gehad met een jongen die iets ouder was dan haar (leefdtijd is niet echt belangrijk in deze situatie) maar in het prille begin hadden haar ouders iets tegen die relatie maar na een korte periode hebben ze die persoon leren aanvaarden. deze relatie is nu ongeveer al meer dan een half jaar gedaan en ze is nu een relatie begonnen met mij. nu is het probleem da die ouders niet willen aanvaarden dat het gedaan is met haar vriend en dat we hem bedriegen enz ook al zegt ze dat de relatie al een grote periode gedaan is. ze hebben problemen met het feit dat ze opnieuw een relatie is begonnen met mij en ik krijg een negatieve stempel op mijn hoofd ook al hebben ze mij nog nooit gezien. we zien elkaar niet veel, en als we elkaar zien is het in het geniep voor een korte periode. want ze mag niet afspreken met mij.
waneer ze zou met mij afspreken en de ouders komen dit te weten heeft ze grote ruzie en drijgen de ouders haar aan de deur te zetten. mijn vriendin en ik zijn ten einde raad en weten niet meer wat we kunnen doen
een einde aan onze relatie maken willen we zeker niet doen want we houden echt van elkaar.
weet iemand dingen of oplossingen ofzo?
|
ze weten dus dat je al meerdere keren een relatie met haar hebt gehad maar ze hebben je nooit gezien?
ze hebben grote ruzie maar zetten haar aan de deur?
als ze dat gezegt heeft kan ze volgens mij niet communuceren, want haar ouders denken dus dat ze vreemd gaat maar het is al een half jaar uit.
en sorry in het geniep voor een korte periode doet me aan iets anders denken dan ik zou willen..
het klinkt ernaar of er net iets meer aan de hand is dude