heheheheh nee ik denk dat je de situatie verkeerd begrijpt
zij heeft een lange relatie gehad met iemand anders maar dit is nu gedaan (ongeveer een 8tal maand). ze heeft nu ongeveer een 2maand een relatie met mij maar haar ouders denken nog steeds dat ze een relatie heeft met die gast ,en denken zo dat wij die persoon bedriegen ook al zegt ze dat het niet zo is.
nu geloven ze dat die relatie gedaan is sederd een paar dagen maar willen ze lijk dat ze terug gaat bij die persoon en zeggen ze continu tegen haar van ja hij ziet u nog graag enz. ook al heeft zo ook al een paar keer gezegd van de ze samen een einde aan de relatie hebben gemaakt.
dan komt er ruzie waardoor ze zitten te drijgen dat ze moet werk zoeken en een huis enz.
en wij spreken dan met elkaar af waneer die ouders niet thuis zijn of zoekt ze uitvluchten voor dat wij bij elkaar kunnen zijn.
want wanneer ze zouden weten dat we effectief afspreken heeft ze terug ruzie en zullen ze terug drijgen om haar aan de deur te zetten.
zij zelf heeft al enorm veel gesprekken geprobeerd maar dit leverd nog steeds niets op ze negeren haar of lopen weg of het draait uit tot een ruzie.
voor die ouders is haar vroegere vriend dus de top en kunnen ze niet aanvaarden dat dit voorbij is en ik er nu ben.
we hebben met die gast afgesproken want we kennen hem en hij is bereid eens ermee te gaan praten. maar dit is ook mijn laatste hoop of goe moet ik het formuleren
|