Onderwerp: Weerwolfspel deel 5
Enkele bericht bekijken
Oud 18 January 2007, 11:50   #131
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Niemand
Zegt vrij weinig, maar heeft zich met de dingen die hij gepost heeft niet bijzonder verdacht gedragen. PFP zei heel treffend dat de Spelleider heeft aangegeven dat de eerste eetronde van de wolven, de wolven nog niet allemaal gestemd hadden, en aangezien niemand aangaf dat hij het spel even helemaal vergeten was zie ik hem er wel voor aan om een wolf te zijn.

Tyskie
Zoals bruggi ook al zei, hij is niet zo actief met dit spel als je het vergelijkt met de vorige spellen. Bovendien heeft hij in een van de eerste spellen al eens aangegeven dat hij het een goede tactiek vindt om je als wolf op de achtergrond te houden.

Impressions
Heeft nog niet zoveel gezegd in dit topic, en dan vooral ook geen dingen die hem verdacht maken als wolf dus hem vertrouw ik momenteel nog wel. Impressions is wel 'actief' geweest die eerste eetronde van de wolven, maar alle kansen liggen nog open hier

Ash-hôôle
Heb ik ook nog helemaal niets zien posten hier eigenlijk. Zelfde als wat voor niemand geldt, is niet echt actief geweest tijdens die eerste eetronde, dus zou op basis van wat PFP heeft gezegd best een wolf kunnen zijn. Al moet ik zeggen dat ik haar gevoelsmatig meer vertrouw dan niemand.

Frox
Tsja ik weet niet zo goed wat ik van frox moet denken Zou heel goed een wolf kunnen zijn, zou ook heel goed een dorpeling kunnen zijn. Ik vind zijn posts in ieder geval nog overtuigend genoeg in zijn voordeel spreken, en PFP zijn verdachtmakingen komen op mij iets te geforceerd over.

Bruggi
Ook moeilijk. Als ik weer afga op de uitspraak van PFP, zou bruggi inderdaad heel goed een wolf kunnen zijn. Maarja, ik vind zelf dat PFP een beetje teveel 'schreeuwt', dus gevoelsmatig zou ik niet op bruggi stemmen nu.

Headliner
Is voor mij toch wel nummer 1 om weg te stemmen nu eigenlijk. Voldoet aan wat PFP heeft gezegd over inactief zijn de eerste eetronde. Als hij het spel toen nog niet begreep is het goed mogelijk dat hij toen vergeten is de naam te pm'en van degene die hij wilde opeten. Verder is hij gisteren voor de eetronde nog actief geweest. Als meerdere mensen voor hem gaan, ga ik mee met mijn stem op Headliner.

Insanity
Wat Tyskie zegt was toch wel erg waar:
Citaat:
Insanity acht ik dom genoeg om niet te begrijpen hoe het echt werkt.
Dus mijn stem gaat voorlopig toch niet naar hem.

PFP
Ik weet het niet zo goed wat PFP betreft. Hij zou ziener kunnen zijn en de functies hebben opgevraagd van frox en nog iemand (Headliner of insanity wellicht). Hij zou ook weerwolf kunnen zijn, misschien zelfs samen met frox. Ik vind hem namelijk iets te geforceerd overkomen als hij de ziener zou zijn. Misschien probeert hij als tactiek frox op te offeren om zo zelf in het spel te blijven. Toch ben ik er nog niet helemaal uit. Ik vind zijn opmerking
Citaat:
Lol denk je dat ik zo dom ben, maar stem mij maar weg heb geen zin dit te volgen
een beetje jammer, doe dan gewoon niet mee

AmbyPur
Tsja ook moeilijk moeilijk moeilijk. Ik vond haar reactie dat 'bruggi dan wel een wolf zou zijn' erg snel en misschien een beetje geforceerd zelfs, maar gevoelsmatig vertrouw ik haar nog wel.

Oftewel, als meerdere mensen meegaan, ga ik voor Headliner, en tenzij iemand iets geniaals bedenkt, de volgende ronde voor PFP.