Niemand
Niet echt veel van gezien, kan van alles zijn.
Tyskie
nog niet veel van gehoord eigelijk, kan maar zo een wolf zijn. normaal geeft hij wel uitgebreide analyses enzo.
Impressions
Heeft nog niet veel gereageerd, maar ik vertrouw hem wel. Hij is er bijna altijd als eerste uitgestemd, en ik denk dat hij nog even aan het spelletje moet wennen.
Frox
Dit weet ik nog niet helemaal. PFP probeert hem steeds als weerwolf neer te zetten, maar hij heeft steeds goede argumenten waarom hij er geen zou zijn.
Bruggi
ja, ik weet het niet hoor, maar dat geld ook voor ambypur. niet echt vaak gezien.
Headliner
Insanity
Snapt niks van het hele spelletje, maar is denk ik geen weerwolf want dan had hij zichzelf al wel lang verluld
PFP
Schreeuwt de hele tijd dat Frox wolf is, zie hem dus niet aan voor wolf want als Frox inderdaad een wolf zou zijn dan zou je je medeweerwolven niet zo beschermen lijkt me. ik denk dat hij een ziener is die Frox' functie heeft opgevraagd, of gewoon wat in het wilde weg rond bazuint.
AMF
Is wel veel actief en post analyses over wie wolven kunnen zijn, ik denk niet dat ze weerwolf is.
AmbyPur
Geldt hetzelfde voor als Bruggi, kan maar zo wolf zijn. maar ik weet het niet.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
|