Citaat:
Origineel gepost door Jamiel
OK even WTF moment:
WTF: nog geen 200 euri voor een spijkerbroek? Damn, ik heb zo'n fijn zittende spijkerbroek voor 60 euri (da's ook mijn grens) ook al heb ik ook een speciale maatverhouding nodig... van die 200 euri waar jij 1 broek van had gekocht had ik er 3 van kunnen halen en die stof is ook kwalitatief goed hoor
WTF: ja bij de zeeman en scapino hebben ze altijd broeken die het net niet zijn... ja die zijn onder de 100 euri, maar je hebt ook een broek voor 60 euri en zoals ik al zei: Die zit echt prima hoor.
WTF: Idd, honderden euro's uitgeven aan dingen die in de eerste instantie niet direct nodig zijn.. huur dan een dure kamer die 6 m2 ipv 4 m2 is ofzo
ff ontopic: Tellen spullen zodat je muziek kunt maken ook mee ?  In dat geval muziek
|
jesus al dat gezeur
Het gaat mij niet om een merk op mn kont hoor. Echt geloof me, ik koop kleren omdat ik ze mooi vind... Maar ik, als kledinggek, kan je dus wel vertellen dat ik in een spijkerbroek het liefst goed investeer... En volgens mij is het een hype geworden om mensen die geld in hun SPIJKERBROEKEN (dus niet topjes, bhtjes, stringetjes, jasjes, sjaaltjes, horloges etc.)investeren en dús met een merkbroek lopen nogmaals te vertellen dat je
pre-cies dezelfde broek hebt voor de helft zonder merk.

Nou in Nijmegen hebben ze dan vast geen winkel waar ze goede goedkope broeken verkopen(muv H&M oid)met de kwaliteit van een b.v For all mankind. Want ik geef liever één keer in de zoveel tijd 150 eurie uit voor een broek waar ik lang mee kan doen, en die daarna ook nog naar stal aan kan trekken. Als dat ik elke maand een broek van 60 euro koop, die in de was zo tragisch verkleurd dat mn moeder eerst 'n keer de wasmachine moet uitwassen voordat ze de witte was kan doen.
Ten tweede hoop ik niet dat dat huur-een-kamer opmerkinkje voor mij was... Want ik heb helemaal geen behoefte aan 'n kamer. Ik studeer in Nijmegne, woon naast het centrum en t station. Bij mijn moeder en dat bevalt me prima, ik ga gewoon geen 450 euro betalen voor 12 m2. Dat vertik ik
Mijn punt die ik maak over die kamer was gewoon dat je elke keer weer studenten hoort die zeggen dat ze in geldnood zitten en niet snappen waarom mensen zulke dure kleding kopen... Terwijl ze 4x per week in de kroeg zitten en een dure kleine kamer willen midden in het centrum. En dan niet willen bijlenen..
Ieder z'n eigen uitgavepatroon, maar ik ga niet zitten knibbelen omdat ik persé midden in het centrum in n hok wil zitten. Dan geef ik m geld het liefst uit aan goede mooie kleding.