Impressions voelde zich heel erg schuldig over Insanity. Hij was vandaag dan ook naar PFP toegegaan om troost te zoeken. PFP wilde Impressions opfleuren met een gezellige picknick, en daarom gingen ze samen met een grote mand vol lekkers het bos in. Het picknickkleed lag klaar, de hapjes waren erg aantrekkelijk, maar Impressions moest nog even pissen. Hij liep de bosjes in, riep “tot zo!” naar PFP, en verdween tussen de struiken. Vijf minuten gingen voorbij, tien.. een half uur later was PFP zó bezorgd dat hij rechercheur Frox erbij haalde, die meteen een grootse zoekactie op touw zette. Met al die doden in het dorp kon je beter het zekere voor het onzekere nemen..
Zo kwam het dat alle dorpelingen bij elkaar geroepen werden en iedereen in tweetallen het bos inliep. De ijselijke gil kwam uiteindelijk van Niemand, die samen met Ash-hôôle het bos in was gestuurd. Iedereen rende op het tweetal af, en de overige dorpelingen wisten niet wat ze zagen.. Niemand en Ash-hôôle waren allebei flauw gevallen; rechercheur Frox, die alles al had gezien in zijn leven, bleef stoïcijns naar het verminkte lichaam van Impressions kijken..
Impressions’ kleding was afgerukt, bijtsporen over wat er nog over was van zijn lichaam, grote stukken vlees weggevroten. Dit was duidelijk het werk van een weerwolf..
1) Saarah (wolfsbane)
2) Niemand
3) Tyskie
4) Anneke01 (dorpeling)
5) Impressions (tovenaar)
6) Ash-hôôle
7) Babydress (dorpeling)
8 ) Frox
9) Stevie (dorpeling)
10) Bruggi
11) Headliner
12) Insanity (dorpeling)
13) PFP
14) AMF
15) AmbyPur
Gedood door dorpelingen
Opgegeten door weerwolven
Goede keuze van de wolfjes, balen voor de dorpelingen! De dorpelingen mogen mij dan ook voor morgenavond 22u PMen wie ze opgehangen willen zien. Succes!
weet nog niet of ik morgenavond rond die tijd thuis ben, maar ik laat nog wel ff weten hoe laat de uitslag komt
|