Onderwerp: Weerwolfspel deel 5
Enkele bericht bekijken
Oud 20 January 2007, 20:33   #245
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Pfff moeilijk. Aan één kant vind ik Tyskie verdacht omdat Impressions er uit is gegaan tijdens deze eetronde, maar ik vind dit eigenlijk te oppervlakkig spel voor Tyskie, want op deze manier wordt wel heel erg de aandacht op hem gevestigd.

Ik zie wel wat in de theorie van bruggi, al zou ik echt niet weten of ik op niemand of op ash-hoole zou moeten stemmen. Beiden zijn niet echt actief geweest tot op het moment dat ze verdacht werden, dus op basis daarvan kan ik ook niet kiezen, beiden verdedigen zichzelf erg sterk.

Dan zou het ook nog kunnen dat bruggi onder een hoedje speelt met Tyskie, maar ook dat vind ik er te dik bovenop liggen.

Headliner weet ik absoluut niet wat ik daarvan moet denken, hij blijft erg stellig in z'n 'ash-hoole is een weerwolf'-overtuiging. PFP, tsja, blijft wat mij betreft een beetje hetzelfde verhaal als hiervoor. En hetzelfde geldt voor frox, ik kan van hem ook niet zo goed hoogte krijgen.

En net wat frox al zei, op basis van 'domme posts' van mensen kun je ook echt niets opmaken dit keer

So far stemmen de meeste mensen op Tyskie als ik het zo heb gelezen (de vraagt blijft natuurlijk wie daarin oprecht is en wie niet), en ik ga daar denk ik in mee omdat ik hem momenteel het minst vertrouw. Als Tyskie een wolf is, is bruggi er ook een, of ze heeft een bijzonder goeie tactiek

edit: mijn stem is definitief naar Tyskie