Goed. Dat was een interessant spel tot nu toe. Weer een aantal dingen in dit spel geleerd. Mooi om mee te nemen naar de volgende ronde.
Dan kan ik nu eindelijk mijn wat beknopte analyse posten.
Succes, prutsers.
Ash-hoole.
Vertouw ik niet echt. Post weinig. Inhoudelijk is ze heel erg oppervlakkig. Ze doet wel de moeite om mee te praten, omdat ze anders door de mand zou vallen.
Niemand.
Vertrouw ik niet echt. Springt te snel in op namen om die verdacht te maken. Was in de speelronde dat de wolven laat waren ook vrij afwezig, maar niet afwezig genoeg om het stemmen te vergeten.
PFP
Gedraagt zich raar, maar zo gedraagt hij zich altijd wel. Veel geschreeuw, weinig wol. Kan hem niet echt doorgronden, hij laat zijn echte karakter uberhaupt te weinig zien om te zien of hij nu ook weer een rol speelt of dat dit de echte PFP is.
Mijn gevoel gaat naar wolf.
Headliner.
Kan weinig met die gast. Mogelijke wolf.
Frox
Komt op mij redelijk oprecht over, hoewel tactisch zwak.
Amby
Ik had het idee dat ze te stil was. Maar met vlagen heeft ze toch een paar redelijke posts gepost. Ze post en speelt nu toch anders dan de vorige keer dat ze wolf was. Verwacht niet dat ze een wolf is, of ze heeft geleerd van de vorige keer.
AMF
Denk dat zij oprecht is als dorpeling.
Bruggi
1) Of ze doorziet en snapt het spelletje erg goed... en kwam zo tot de conclusie dat ik geen wolf was.
2) Of ze speelt het spel geniaal en is zelf een weerwolf. Door mij als zwaar verdachte, maar onschuldige dorpeling te verdedigen zal ze waarschijnlijk voor de rest van het spel buiten schot blijven.
Ik verwacht het eerste, maar het tweede zou ik zwaar geniaal vinden.