Onderwerp: Weerwolfspel deel 5
Enkele bericht bekijken
Oud 21 January 2007, 01:55   #253
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Overigens heb ik tot nu twee keer op Niemand gestemd en de eerste keer op Anneke.
Anneke: die voegt echt helemaal niets toe. Als zij niet preventief geweigerd wordt, dan stem ik graag in de eerste ronde mee.
Niemand: vertrouwde hem toen al absoluut niet. Insanity vond ik een domme keuze en omdat een gelijkspel niet echt aan de orde leek heb ik gewoon naar mijn gevoel gestemd.
Niemand: het was wel duidelijk dat ik de lul zou zijn. Misschien dat er nog enkele stemmen voor ash-hoole waren, maar ik ben mijn gevoel richting Niemand weer gevolgd.

Komende ronde zou mijn stem zeker naar Ash-Hoole gaan. En wel omdat ik nu pas echt zie dat de wolven in de eerste ronde Babydress hebben opgegeten. Waarom??
Een slimme wolvengroep zou dit NOOIT doen. Babydress is wel een van de zwakste dorpelingen. Die zou ik zeker tot het einde er in houden. Waarom zou een wolf haar er dan wel uitstemmen? Ik denk dat je dat zou kunnen doen als je een persoonlijke band met iemand hebt. Ash-Hoole en babydress zijn zusjes/ bekenden (dat volg ik allemaal niet zo goed ).
De andere wolven lieten het ook nog afweten.. Daarom denk ik dus dat Ash Hoole op dat moment de beslissing heeft genomen om babydress te elimineren.
De volgende ronde kwamen wat slimmere wolven erbij en die hebben de keuze gemaakt om Stevie te doden. Goede keuze, omdat Stevie een slimme en gevaarlijke dorpeling is (als je zelf wilt blijven leven).