Onderwerp: Weerwolfspel deel 5
Enkele bericht bekijken
Oud 21 January 2007, 22:12   #280
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
pff
het lijkt wel feyenoord hier die missen ook 3x voor open goal
Mooie poging om een dorpeling te lijken Froxie .

Ok PFP... damn we zijn er echt bijna geweest . Komt ie:
We hebben nog 7 mensen over, waarvan 3 weerwolven.
Ik ben dorpeling. Van de andere 6 vertrouw ik PFP en Niemand (zie eerdere posts, ga ik niet weer op in).
Dan blijven over: Ash-hoole, Frox, AMF en Amby. Onder die 4 zijn dus de 3 wolven naar mijn mening. Ik ben er bij geen van hen helemaal van overtuigd dat diegene weerwolf is, maar:

Ash-hoole gedraagt zich het meest verdacht. Heb ik het al over gehad. Poging tot nep-meedenken was erg slecht, wat Tyskie al zei. Is daar niet zo goed in als (denk ik) AMF.

Amby lijkt tot nu toe compleet weg te komen met haar drukke afscheidsfeestjes en het niet online zijn daardoor... maar dit pleit haar eigenlijk natuurlijk niet vrij. Ze lijkt me toch het meest onschuldig van de vier, ook omdat ze zegt dat ze denkt dat ik de ziener ben en de wolven lijken te doen alsof ze dat niet denken. Kan ook een goed bedachte tactiek zijn natuurlijk, maar misschien iets te omslachtig. Ik weet het niet zeker.

Frox. Door bovenstaande opmerking zou het kunnen dat de wolven bedacht hebben om mij expres in leven te laten. Waarschijnlijk een poging om de laatste andere dorpelingen mij alsnog te laten verdenken! Frox maakt hier dan zogenaamd een opmerking over als dorpeling 'missen voor open doel'... Leuk bedacht maar wat mij betreft niet overtuigend. Post wel lekker mee (wat ik goed vind om te proberen als weerwolf), maar echt analytisch meedenken heeft ie (ik denk dus expres) niet gedaan. Noemt Amby nog even verdacht na Tyskies dood... de volgens deze theorie enig overblijvende onschuldige in dit rijtje?

AMF speelt het (volgens mij) als weerwolf behoorlijk goed. Ze post niet te veel (en dat komt niet doordat ze het extreem druk heeft ofzo want ik kreeg van de week nog 2 leuke mailtjes van d'r .) en ze doet het lijken alsof ze toch goed meedenkt. Maar als zij echt een dorpeling zou zijn, denk ik dat ze niet op Tyskie had gestemd de vorige keer. Ik kan me nl eigenlijk niet voorstellen dat ze op basis van al die post van mij en Tyskie hem echt zou verdenken. Ik verwacht nl niet dat ze echt zou denken dat ik zo stom zou zijn om Tyskie zo opvallend als wolf te verdedigen. Ze lult zich er in de post waarin ze zegt dat ze toch op Tyskie stemt wel leuk naartoe, maar als wolf denk ik dus. Toch weet ik het niet zeker bij AMF, waardoor ik toch ook weer aan Amby twijfel. Als AMF wolf is: mijn complimenten!!

Van Ash-hoole en Frox ben ik het meest zeker en AMF lijkt me de 3e. PFP, Niemand, van wie zijn jullie het meest zeker, wie moeten we nu kiezen?
  Met citaat antwoorden