Citaat:
Origineel gepost door bruggi
Dat is idd wel wat verdacht, maar ik denk dat AMF Ash-hoole opoffert om zichzelf te redden. De wolven zullen ook wel denken dat Ash-hoole toch niet meer te redden is.
|
Ik heb in een van mijn eerdere theorieën aan het begin van het spel ook al gezegd dat ik ash-hoole verdacht vond, alleen in mindere mate dan niemand. Op basis van de rest van het spel en op basis van een aantal door jullie geposte theorieën ben ik er nu inderdaad meer van overtuigd dat ash-hoole een wolf is en niemand niet, en daar komt bij dat het sowieso een onzinargument is dat ik nu ash-hoole opeens verdenk, wat dat geldt voor de rest ook.
Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur
dan zijn de theoriën dat AMF met Ash-hoole een wolf is helemaal gegrond. Ik weet natuurlijk 100% zeker dat ik een dorpeling ben, en het feit dat AMF mij hier verdenkt op basis van (in mijn ogen) slechte argumentatie zegt voor mij genoeg. Daarbij komt nog (wat Tyskie al zei) het verdacht maken van de mogelijke ziener, plus de verdedigingspoging voor mogelijke wolf Frox.
|
Ja ik weet net als alle mensen die nog in het spelletje zitten ook 100% zeker dat ik een dorpeling ben, dus over slechte argumentatie gesproken

Bovendien vind ik het opmerkelijk dat je nu je echt verdacht wordt als wolf met een theorie komt, terwijl je je de rest van het spelletje nogal op de achtergrond hebt gehouden.