Bruggi vertrouw ik, en daarmee vertrouw ik haar uitspraken dat Niemand en PFP onschuldig zijn (anders had ik PFP ernstig verdacht omdat hij vanaf het begin al Frox als wolf zat aan te wijzen. Achteraf gezien zal dat wel toeval geweest zijn, of ze hebben een leuk onderonsje gehad

).
Dan blijven over AMF, Frox en ik.
Nu dan, waarom AMF en Frox de wolven zijn:
AMF wilde in het begin Saarah al meteen wegstemmen omdat ze Anneke zou beschermen en zo zou verbergen dat ze een wolf is. Dat was natuurlijk ook een mooie aanleiding voor een wolf om een dorpeling verdacht te maken. Frox haakte hier weer op in en ging daar vrolijk in mee.
AMF maakt in haar eerste analyse anderen verdacht en stelt dat ze zowel Ashhoole als Frox toch wel het voordeel van de twijfel geeft.
AMF reageerde
direct op de opmerking van Headliner dat we Ashhoole zouden moeten stemmen, met 'nee laten we allemaal iemand anders gaan stemmen

'.
Frox gooide op een gegeven moment de tactiek erin dat hij 'niet heeft kunnen stemmen' als dorpeling. Haha.
Frox kwam met de geniale theorie dat Bruggi en Tyskie zouden samenwerken. Daarna komt hij daar op terug met 'nu ik erover nadenk..'

AMF maakt Bruggi en mij verdacht terwijl dat volgens mij geen wolven zijn (wat betreft mezelf weet ik het natuurlijk zeker

).
Oke zo lijkt AMF veel meer verdacht dan Frox

maar leg hiernaast nog de theorien van Tyskie (geniaal als het op dit spel aan komt) en Bruggi ((mogelijke

) ziener), het lijkt me allemaal vrij duidelijk.
Bovendien houden Ashhoole, Frox en AMF elkaar (vooral in het begin, later verdenken AMF en Frox, Ashhoole ook als wolf, tactische zet) constant de hand boven het hoofd.