Waarom worden ijverige mensen toch nooit gewaardeerd?
Je doet je best en het boeit niemand iets. Waarom vinden ze het toch altijd zo normaal dat jij alles wel doet? De aandacht gaat altijd uit naar de luie mensen want die moeten aangespoort worden. Een complimentje is dan weer teveel gevraagt.
Iemand die altijd 4ren haalt omdat het geen flikker uitvoert wordt de hemel in geprezen als het een 6 heeft. 'Dat is dan zo knap'. Dan denk ik jezus voor 50% was dat gewooon effe geluk. Alle mensen met de achten en negens, daar kijken ze niet naar. Terwijl die daar keihard voor gewerkt hebben. Die hebben daar echt meer tijd en moeite ingestoken.
Je mag als hardwerkent persoon ook nooit ontevreden zijn met iets dat hoger dan een 6.5 is, maar als je daar uren voor gewerkt hebt, is het resultaat toch te weinig om voor te werken. Logie's toch dat je ontevreden bent. Maar dat mag dan neit want jij hebt nog een goed cijfer. Alle mensen die nisk gedaan hebben, hebben een dikke onvoldoende. Hadden ze maaar wel wat moeten doen. Jezus.Het is gewoon niet eerlijk.
Mijn moeder moet een aantal zaken af hebben op haar werk, ze werkt partime. Ze heeft meer dan 2 x zoveel zaken af als nodig was. Ze krijgt er niks voor niet eens een complimentje. Dat vind ik gewoon onbeleefdt. Ze heeft het werk van iemand gedaan die fultime werkt!! Dan kan ze toch ook het geld er wel bij krijgen. Dat dat niet zo is nouwja dat zijn de regels okej, maar een mailtje met de complimenten of er even iets over zeggen is dan gewoon weer te moeilijk.
De mensen die doen wat ze moeten doen worden zwaar ondergewaardeerd. Terwijl zij het juist goed doen, krijgen ze de minste aandacht. Ik vind het ronduit schadalig, maarja zo zit deze maatschappij blijkbaar in elkaar.