Enkele bericht bekijken
Oud 1 February 2007, 20:19   #2
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
headliner heeft in dit topic gezegd dat hij dacht dat appelshampoo een wolf was (ongegrond natuurlijk, maar daar gaat het even niet om). vervolgens let impressions hier niet op maar zegt IK stem op insanity, gaan jullie mee? ipv dat hij zegt "ja appelshampoo stemmen is prima hoor, er moet toch iemand uit?" (want waarom liever op insanity stemmen dan appelshampoo?)
Het geblaat van insanity voegt in mijn ogen niets toe aan het spel, vandaar dat ik toen even meedeelde dat ik op insanity stemde.

Bovendien blaatte ik (inderdaad net zoals Headliner) zomaar wat op de gok, maar nadat men headliner drie posts lang had genegeerd door niet in te gaan op zijn post dat appeltje een wolf is. Op dat moment ga ik niet wachten op een gelijkspel maar stel ik iemand anders voor.

Citaat:
Vervolgens zegt Niemand "eens kijken of de spelleider écht nieuwe functies heeft uitgedeeld, dus stem bobba, pressie of sander". Dit vind ik best een normale opmerking, want in principe moet je nog steeds maar wat gokken. dan zegt impressions "nee laten we headliner stemmen want die komt hier niet!" --> alsof bobba hier wel komt?
Er zijn wel meer mensen die hier niet zo vaak komen als de rest, maar wat zou er NU het nut van zijn om ze allemaal te noemen? Dan ontstaat er alleen maar onenigheid over op wie er gestemd moet worden.

Citaat:
ik denk dat headliner een van degenen is die niet gestemd heeft de eerste ronde, omdat hij later niet meer gepost heeft. hierdoor en omdat impressions (die ik tot nu toe vreemd vind spelen) zegt dat we zgn op hem moeten stemmen, geef ik headliner nu het voordeel van de twijfel.
Natuurlijk kan je hem het voordeel van de twijfel geven, maar is dit hele spel niet gebaseerd op verdenkingen? In dit stadium kun je sowieso nog vrijwel geen verdenkingen maken, dus dan heb ik het liefst dat de minst actieve mensen eruit gaan ipv de fanatiek spelenden.

Citaat:
dan hebben we atjeuh. ik zei eerder al dat ze gekke opmerkingen maakte. nu zegt ze dat het spel rustig gaat en dat ze na deze uitslag verdenkingen zou posten.
Wat ik bedoel is dat zij geen reden had te zeggen verdenkingen te posten, want wie valt er te verdenken? dat vind ik dus ook een rare opmerking. daarbij vind ik het niet zo rustig als het vorige spel..
Mee eens.. Maar ik maakte enkele potjes geleden ook zo'n 'fout' en toen was er ook niks aan de hand.

EDIT: En de reden dat ik zei dat ik insanity verdacht vond, was omdat ik het zo lullig vond overkomen als ik zeg dat ik zijn geblaat niet in dit spel hoef
Impressions is offline   Met citaat antwoorden