Ze houdt verschrikkelijk veel van me en dat vind ik juist zo klote...we gaan heel binnekort praten met z'n tweeën.
Ik heb gezegd dat ik het geen goed einde vond voor ons tweeën ik bedoel we hebben geen ruzie of iets en zijn allebei stapelverliefd en om dan via een SMS het te beeindigen vond ik een beetje nep.
Ze houdt wel heel veel van me alleen niet zoveel als ik van haar want als ze dat zou doen zou ze er nooit een eind aan hebben laten komen.
En ik weet ook wel waarom ze het uit heeft gemaakt en het is inderdaad allemaal vanwege haar moeder en daar kan ik niets aan doen.
Als ik met haar ga praten vertel ik m'n gevoelens voor haar aan dr en ook wat voor ons de oplossing zou zijn voor ons en wil ik proberen af te spreken om het niet UIT te maken maar het ook niet AAN te houden maar een soort pauze in te lassen.
Over m'n gevoelens vertel ik eerst wat ik eerst van haar vond en dan daarna wat ik van haar vond NA haar SMS aangezien het toen met grote maten is veranderd.
Dat ik haar moeder moet aangeven etc. weet ik wel alleen dit wil mijn vriendin absoluut niet en daarom doe ik het ook niet.
Er is een oplossing om voor ons alles op te lossen alleen die is voor haar te moeilijk ze wil het niet en ik ga dat ook niet van haar vragen maar ga het haar wel vertellen.
Dat is trouwens dat ze bij haar vader moet gaan wonen en is weg moet bij die moeder.
Bedankt voor al jullie reacties ik check iedere dag weer of er iemand heeft gereageerd.
|