Enkele bericht bekijken
Oud 4 February 2007, 19:30   #184
Spelleider
Guest

Standaard

Appelshampoo en Prestige waren samen wezen stappen met hun vriendjes Niemand en Bobba. Bobba hoorde overduidelijk bij appelshampoo want die twee waren zo klef als je maar kon zijn. Maar prestige en Niemand waren dan wel een stelletje, van lief tegen elkaar doen hadden ze nog nooit gehoord. Overal waar ze met z’n tween waren kregen ze ruzie. Ook deze avond verliep niet helemaal op rolletjes. Bobba en Appelshampoo zaten zoals gebruikelijk in een hoekje elkaars gehemelte af te zoeken. En Prestige en Niemand zaten er wat stilletjes naast. Prestige had er helemaal genoeg van, ze pikte het niet langer dat Niemand niet lief tegen haar deed en ze werd dan ook gigantisch boos op hem. Niemand die het al langer niet meer zag zitten dat Prestige niet lief tegen hem deed werd weer boos op Prestige. En zo stonden ze bekvechtend tegenover elkaar. Bobba en appelshampoo die afgeleid werden van hun spelletje huigje happen keken verbaasd opzij. En Zagen Prestige en Niemand elkaar de huid vol schelden. Het ging van kwaad tot erger, van aap tot uit de baarmoeder geslingerde klootviool. Bobba die niet wou dat zijn lieve vriendinnetje dit zag bemoeide zich ook met de ruzie. ‘Jongens jongens, moet dit nu? Kunnen jullie het niet als twee volwassen mensen met elkaar uitpraten?’ zei bobba.
Niemand antwoorde: ‘Als die slet gewoon lief tegen me doet hoef ik haar ook niet uit te schelden. En prestige ging hier tegenin: ‘Maar stomme lapzwans zonder leven, jij begon, sukkol!’
Dit was ook de druppel voor appelshampoo, ze had zich net zo verheugd op een gezellige avond met z’n vieren en dan krijg je van dit gedonder. Appelshampoo stond op en bemoeide zich er ook mee: ’Alsjeblieft zeg, denk ik dat ik een gezellige avond met z’n vieren heb geregeld gaan jullie van dit kinderachtige gedrag vertonen!’
Toen kregen ze met z’n vieren ruzie, Prestige met Appelshampoo dat als ze nog eens van zulke gezellige dingen van plan was om te doen ze haar maar niet meer moest vragen. En bobba met niemand dat prestige toch echt een keer gedumpt moest worden want ze was niet eens lief.
Niemand nogal een macho is zei: ‘Oke oke rustig, ik zal zo wel even met haar praten en dan zal ik wel zeggen dat ik het niet meer zie zitten.’
Toen 3 uur later iedereen een beetje was afgekoeld en weer rustig ging zitten vroeg niemand of prestige even mee wou gaan want hij moest wat zeggen.
Samen liepen ze naar de wc’s toe, en prestige die al wel aanvoelde wat niemand ging zeggen voelde zich al boos worden.
Toen ze bij de wc’s waren aangekomen keek niemand prestige aan: ‘Je weet dat het nooit echt goed tussen ons is gegaan maar dat we het eigelijk wel leuk bij elkaar hebben. Ik persoonlijk moet er niet aan denken om mijn leven met een andere vrouw dan jou te zullen delen.’ Niemand knielde neer op één knie en zei:’ Lieve lieve Prestige, ondanks alles hou ik echt heel veel van je. Wil je met me trouwen?’
Met zijn grote mooie blauwe bambi ogen keek hij haar aan. Prestige stond perplex, ze dacht dat hij haar wou gaan dumpen maar was nu boos op zichzelf dat ze kon denken dat hij haar wou dumpen. Ze antwoorde met: ‘Natuurlijk mijn allerliefste schat, zonder jou zou ik niet kunnen leven.’
Waarop niemand in lachen uitbarstte: ‘HAHA! Dacht je nu echt dat ik dat meende? Het was één grote grap van me en je trapte er nog in ook! HAHA! Dacht je nu echt dat ik met al die ruzies die we hebben met je wou trouwen? Wat ben jij dom zeg!’
Prestige die zich nu helemaal woedend voelde worden vloog Niemand aan, dat hij haar zo durfde te vernederen pikte ze niet en ze zette haar nagels in zijn dikke onderkin. Dit ging niemand te ver, dat ze ging huilen kon hij nog wel aan maar dat ze hem zou aanvliegen had hij nooit gedacht. Hij sloeg haar van zich af. Prestige viel tegen de wastafel aan, hervatte zichzelf en vloog hem nog een keer aan. Niemand die het nu welletjes vond worden mepte nu nog een keer, maar zo hard dat prestige dwars door de wcdeur heen vloog en met haar hoofd in de wcpot belandde. Niemand die nog even ging kijken of ze wel leefde zag haar ogen knipperen en ging nog even bovenop haar hoofd staan om er zeker van te zijn dat ze dood was. Het hoofd van prestige kon de 259 kilogram van niemand niet houden en ontplofte dan ook. Haar hersens vlogen overal heen. Niemand ruimde de boel netjes op, en ging weer terug naar Bobba en Appelshampoo die al weer een spelletje aan het doen waren; wie heeft het eerst de gulp open, en zei:’ Nou, daar heb ik ook geen last meer van.’
Bobba en Appelshampoo keken verbaasd op. ‘Heb je gedaan wat wij denken dat je gedaan hebt? Is prestige dood? ‘
Trots keek Niemand naar bobba en appelshampoo:’Uiteraard, nooit zal ik nog ruzie met haar krijgen.’
En met een opgelucht gevoel ging hij de dansvloer onveilig maken.

1 ) Biffyclyro
2 ) Niemand
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah
10) Impressions
11) Prestige Dorpeling
12) Insanity Dorpeling
13) Atjeuh
14) Sander
15) Appelshampoo

Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

De weerwolven kunnen stemmen tot morgenavond 20.30 uur.
De ziener kan een functie opvragen en de tovenaar kan iemand beschermen.
  Met citaat antwoorden