Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro
volgens tyskie juist niet (zoals ik het begrijp tenminste); zoals ik al zei: ik verlul me in 40 posts wel een keer zou je denken, terwijl amf (BIJVOORBEELD) zich moeilijk in 2 posts kan verlullen 
dus dan vraag je juist de inactieve functies op, of degenen die 'verdacht' worden (appelshampoo). maar goed het is altijd wel moeilijk als ziener zijnde.
|
Haha.. zoiets ja. Lijkt me een hele leuke functie, maar helaas was ik alleen in het eerste spel ziener en toen werd ik gelijk opgehangen door die sufkutten van een dorpelingen.
Maar inderdaad... als het spel vordert dan hebben wij al zo enorm veel informatie gegeven dat je daar echt wel iets uit kunt halen als je meer weet over de wolven.
Een AMF, Stevie, Sarah ofzo posten daarentegen 10x zo weinig. En zij zijn slim genoeg om in die posts nog niet veel te zeggen. Als het spel dus in een gevorderd stadium zit is je uiteindelijke conclusie dat je nog bijna niets van ze weet. Ik zou dus voor de wat slimmere, maar toch stillere types gaan in het begin.
Tot het moment dat je reele vermoedens begint te krijgen natuurlijk. Zo zou ik nu appelshampoo opvragen. Dat kan enorm veel informatie opleveren. Als zij geen wolf is, wie kwam met haar naam? Dat waren biffy en ik geloof ik, dus daarna wordt het zeker wel tijd om onze functies eens op te gaan vragen. En als appel wel een wolf is, dan kun je al gaan doorredeneren voordat ze uberhaupt nog maar opgehangen is. Maar dit is ook maar giswerk, want we weten eigenlijk nog helemaal niets..

Behalve dan dat er twee dorpelingen opgehangen zijn.
Edit: maar goed, dit is natuurlijk de manier waarop ik het zou spelen denk ik... Er zijn meer wegen die naar de uiteindelijke oplossing leiden, alleen moet je als ziener erg goed bedenken wie je opvraagt. Want als je een beetje pech hebt kun je maar een paar rondes informatie opvragen.
En vergeet vooral niet ALLE informatie in je posts te verwerken (subtiel of niet subtiel is afhankelijk van het moment

). Je kunt zomaar opgegeten of opgehangen worden en daarna mag je als ziener niets meer loslaten, dus is het van het grootste belang alles in je posts te verwerken voor 'het nageslacht'